Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

Odpowiedz

Wprowadź wiadomość i wyślij
Opcje
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Wstecz

Podgląd wątku (najnowsze posty pierwsze)

Ryszard T.
2022-07-10 17:54:48
Zick napisał/a:

Witam.

Przy próbie wysyłki zestawu dokumentów pojawia się błąd krytyczny 69004101, komunikat brzmi "Brak raportu za ubezpieczonego zgłoszonego przez płatnika". W rejestrze ubezpieczonych widnieje, że pracownik ten jest nadal zgłoszony, mimo że wyrejestrowałem go w czrewcu (ZUS ZWUA). Co należy zrobić by pozbyć się tego błędu krytycznego?

wanda
2019-12-09 08:36:04
Zick napisał/a:

Witam.

Przy próbie wysyłki zestawu dokumentów pojawia się błąd krytyczny 69004101, komunikat brzmi "Brak raportu za ubezpieczonego zgłoszonego przez płatnika". W rejestrze ubezpieczonych widnieje, że pracownik ten jest nadal zgłoszony, mimo że wyrejestrowałem go we wrześniu (ZUS ZWUA). Co należy zrobić by pozbyć się tego błędu krytycznego?

malgorzata
2017-12-04 10:23:35

Przy próbie wysyłki zestawu dokumentów pojawia się błąd krytyczny 69004101, komunikat brzmi "Brak raportu za ubezpieczonego zgłoszonego przez płatnika". W rejestrze ubezpieczonych widnieje, że pracownik ten jest nadal zgłoszony, mimo że wyrejestrowałam go( nabył prawa do emerytury i otrzymał decyzję z ZUS -ZUS ZWUA i zarejestrowałam z nowym kodem 011010). Co należy zrobić by pozbyć się tego błędu krytycznego?

Zick
2016-11-15 15:38:36

Witam.

Przy próbie wysyłki zestawu dokumentów pojawia się błąd krytyczny 69004101, komunikat brzmi "Brak raportu za ubezpieczonego zgłoszonego przez płatnika". W rejestrze ubezpieczonych widnieje, że pracownik ten jest nadal zgłoszony, mimo że wyrejestrowałem go we wrześniu (ZUS ZWUA). Co należy zrobić by pozbyć się tego błędu krytycznego?

Stopka

Forum oparte na FluxBB