Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2019-01-31 21:09:18

Rafał
Gość

Problem przy aktualizacji Płatnika 10.02.002

Witam serdecznie. Zainstalowałem dziś nowego płatnika. Objawił się problem polegający na tym, że przy każdym uruchomieniu, program ogłasza komunikat, że jest dostępna ważna aktualizacja i pyta czy chcę ją pobrać. Przy próbie pobrania, pojawia się komunikat: wartość nie może być zerowa. Nazwa parametru: path1
Po błędzie program uruchamia się, ponownie aktualizuje (wyświetla za każdym razem informację, że należy zrestartować aplikację), po czym wyświetla komunikat, że wszystko jest ok (stan certyfikatów pozwala na przekazywanie dokumentów - na zielono) i można pracować. Ma ktoś pomysł czego dotyczy ten błąd?

#2 2019-02-01 09:22:33

Gosia
Gość

Odp: Problem przy aktualizacji Płatnika 10.02.002

Witam ja mam problem z baza danych pojawia mi sie komunikat:  wersja bazy archiwum jest niezgodna z aktualną wersją programu. Archiwizacja do wskazanej bazy nie jest możliwa.

Co mam zrobić?

#3 2019-02-04 18:48:29

andrut
Gość

Odp: Problem przy aktualizacji Płatnika 10.02.002

Witajcie
Problem Rafała - jeśli używasz bazy MS Access to skopiuj bazę np. na dysk D do folderu w którym chcesz trzymać bazę(pamiętasz hasło do bazy? Jeśli nie użyj Koala Ratownik 2.0, jeśli używasz bazy SQL nie rób nic), odinstaluj Płatnika, usuń folder Asseco z C:\Program Files\ (choć to akurat nie jest konieczne), zainstaluj świeżą kopię płatnika po prostu na C:\Płatnik - u mnie to rozwiązało problem.

Gosia - zanim pojawi się ten błąd program informuje cie że należy dokonać konwersji bazy, w tym samym oknie podana będzie ścieżka w jakim folderze i w jakim pliku program ma zamiar umieścić kopię - zmień ścieżkę np. na D:\Kopia\dowolnanazwaplikubazy , to powinno wystarczyć

#4 2019-02-06 14:26:07

Anna
Gość

Odp: Problem przy aktualizacji Płatnika 10.02.002

Witam,

a czy Wy też macie problem (słyszałam juz od wielu osób) że Płatnik źle przenosi składki z RCA na DRA, nalicza na DRA wieksze, z wpłaty 1600 zł, zrobił 2000

#5 2019-02-07 10:21:52

Kasia
Gość

Odp: Problem przy aktualizacji Płatnika 10.02.002

andrut napisał/a:

Witajcie
Problem Rafała - jeśli używasz bazy MS Access to skopiuj bazę np. na dysk D do folderu w którym chcesz trzymać bazę(pamiętasz hasło do bazy? Jeśli nie użyj Koala Ratownik 2.0, jeśli używasz bazy SQL nie rób nic), odinstaluj Płatnika, usuń folder Asseco z C:\Program Files\ (choć to akurat nie jest konieczne), zainstaluj świeżą kopię płatnika po prostu na C:\Płatnik - u mnie to rozwiązało problem.

Gosia - zanim pojawi się ten błąd program informuje cie że należy dokonać konwersji bazy, w tym samym oknie podana będzie ścieżka w jakim folderze i w jakim pliku program ma zamiar umieścić kopię - zmień ścieżkę np. na D:\Kopia\dowolnanazwaplikubazy , to powinno wystarczyć

Mam ten sam problem, nie miałam opcji konwersji bazy hmm przy próbie odtworzenia z archiwum jako pierwsze pojawia sie „brak skonfigurowanego archiwum” a jak klikam ok to mam kreatora odtwarzania z archiwum a potem komunikat o niezgodności bazy hmm helpunku!!

#6 2019-02-10 13:06:19

SP
Gość

Odp: Problem przy aktualizacji Płatnika 10.02.002

Witam
Ja natomiast mam problem taki że po aktualizacji płatnika do wersji 10.02.002, program nie uruchamia się wogóle:
"Program P2Start przestał działać" wyszukaj rozwiązania w trybie Online.
Opis błędu:
Stopped working
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Application Name: P2.Start.exe
Application Version: 10.2.18.1203
Application Timestamp: 5c1bbbd6
Fault Module Name: KERNELBASE.dll
Fault Module Version: 6.1.7600.16385
Fault Module Timestamp: 4a5bdaae
Exception Code: e0434f4d
Exception Offset: 00009617
Wersja systemu operqacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Baza została zmigrowana ze starej wersji

#7 2019-02-12 10:10:33

Iwona
Gość

Odp: Problem przy aktualizacji Płatnika 10.02.002

Przy uruchamianiu programu Płatnik po zainstalowaniu nowej wersji 10.01.002 wyświetla mi się następujący komunikat:

" Nie został poprawnie zainstalowany WRFSL (brak interfejsu)
Program Płatnik nie będzie funkcjonował właściwie.
Zainstaluj samodzielnie pakiet WRFSL lib ponów instalację programu Płatnik"
Niestety po ponownym zainstalowaniu programu komunikat nie zniknął.

Pozdrawiam

#8 2019-03-12 22:59:20

Darek
Gość

Odp: Problem przy aktualizacji Płatnika 10.02.002

Uruchom/zainstaluj plik WRF.x32 z folderu programu płatnika

Wprowadź wiadomość i wyślij
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Stopka

Forum oparte na FluxBB