Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2014-01-14 10:58:02

Ilona
Gość

Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Witam,

po instalacji Płatnika wersja 9, wczoraj bez większych problemów sporządziłam i wysłałam deklaracje rozliczeniowe od płatnika 1, a dziś tym samym tropem chciałam przygotować dla płatnika 2. Dokumenty pięknie wyeksportowały się z programu kadrowo - płacowego i zapisały sie w Płatniku, ale przy weryfikacji NA KAŻDEJ kartotece pracownika (nieważne czy RCA czy RSA) pojawia sie błąd krytyczny: "dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS". Tak jakby nie widział (?) bazy ubezpieczonych, a cała baza jest łącznie z wszystkimi dokumentami "historycznymi".
POMOCY...

#2 2014-01-14 12:24:16

Ilona
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika -> Pobierz aktualizację.


Pomogło, zniknęły wszystkie błędy krytyczne, udało się wysłać zestaw smile

#3 2014-01-15 09:14:14

jaku
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Mam ten sam problem, proszę jeszcze raz dokładnie co mam zrobić.

#4 2014-01-15 13:36:35

sapple
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

"jaku" - Co robić ?
Czytać, czytać i jeszcze raz CZYTAĆ na dodatek ze zrozumieniem! Post wyżej instrukcja jak BYK!

#5 2014-01-15 17:41:42

anka
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Witam,
dlaczego pomimo zaktualizowania bazy danych oraz wysłania danych i mając potwierdzenie wysłania przesyłki ( ZUS DRA, ZUS RSA, ZUS ZUA) itp. wszystkie raporty mają status niezweryfikowane ?
czy u Was jest podobnie ?

#6 2014-01-15 21:21:26

JOHANSEN
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Tak ma byc na razie, płatnik na razie jest w pierwszej fazie zmian, w drugiej, gdy wejdzie "uszczelka" dopiero pewwne funkcjonalności będą dostępne.

#7 2014-01-16 22:39:30

anka
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

ok dzięki za info.
pomogły mi także wasze podpowiedzi z zakresu błędów krytycznych, rzeczywiście aktualizacja pomogła i błędy krytyczne zniknęły.

#8 2014-02-03 19:17:03

Wilk
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

błąd z liczbą ubezpieczonych. Po instalacji Płatnika z wersji 8 do 9. Nie da się wysłać błąd krytyczny. Aktualizowanie płatnika nic nie daje bo robiłem to informuje tylko że aktualne i nie dotyczy i nie dotyczy. Proszę o jakąś konstruktywną pomoc.

#9 2014-05-09 18:00:35

edyś
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Po instalacji Płatnika z wersji 8 do 9 nie da się nic wysłać, wiecznie krzyczy błąd krytyczny. Aktualizowanie płatnika nic nie daje, bo robiłam to już wiele razy, informuje tylko że aktualne i nie dotyczy i nie dotyczy. Proszę o jakąś konstruktywną pomoc. Zbliża się termin wysłania deklaracji za m-c 04 br i nic nie można zrobić POMOCY!!!!!

#10 2015-08-06 08:47:05

Patryk
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie błędu krytycznego "niezweryfikowane dane płatnika w zus" jak zweryfikuje to nie mogę nigdzie wpisać stopy procentowej składki wypadkowej i wszędzie mam błąd krytyczny. Proszę o Pomoc.

#11 2016-03-10 21:16:11

lindobeja
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

nie chcę korzystać z formy elektronicznej, co zrobić aby zweryfikować dokumenty z pozytywną weryfikacją, ciągle mam błędy krytyczne

#12 2016-03-11 12:12:41

as
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Ważna będzie wersja programu, musi być 10.01.001. Następnie należy otworzyć kartotekę płatnika w trybie edycji (płatnik - otwórz) i zmienić zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek na Bez aktualizacji kartotek, następnie kartotekę zapisać i zamknąć.

#13 2016-03-21 14:25:01

natalia
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Proszę o informację ile trwa potwierdzenie kartoteki ubezpieczonego przez ZUS. Nie mogę zgłosić do ubezpieczeń jako zleceniobiorcę naszego byłego pracownika , bo od paru dni "wisi" mi jako przekazana do weryfikacji Zus , a kończy mi się termin na jego zarejestrowanie.

#14 2016-06-14 00:33:40

gien
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

as napisał/a:

Ważna będzie wersja programu, musi być 10.01.001. Następnie należy otworzyć kartotekę płatnika w trybie edycji (płatnik - otwórz) i zmienić zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek na Bez aktualizacji kartotek, następnie kartotekę zapisać i zamknąć.

Po takim zabiegu nie można "wysłać" zestawu dokumentów (wydruk tylko wersji roboczej). Może ktoś rozwiązał ten problem , proszę o pomoc.

#15 2016-07-14 12:23:08

agacol
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

witam, mam taki blad: W komplecie korygującym znajdują się raporty, które zawierają takie same dane, jak raporty przekazane wcześniej do ZUS. Komplet korygujący powinien składać się wyłącznie z raportów, w których dane uległy zmianie w stosunku do raportów wcześniej przesłanych. Nie należy wysyłać raportów, w których dane się nie zmieniły. Aby usunąć powtarzające się pozycje raportów należy w raporcie imiennym wybrać polecenie  Usuń powtarzające się pozycje raportów z menu Narzędzia., ale jak usune z RSA pracowników to mam info ze nie może isc pusty...pomocy...

#16 2016-09-07 14:15:52

Basia
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

as napisał/a:

Ważna będzie wersja programu, musi być 10.01.001. Następnie należy otworzyć kartotekę płatnika w trybie edycji (płatnik - otwórz) i zmienić zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek na Bez aktualizacji kartotek, następnie kartotekę zapisać i zamknąć.

U mnie zadziało. Dziękuję.

#17 2016-09-15 14:32:16

Paulina
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Witam i proszę o pomoc,

Stosuję się do Państwa instrukcji otwieram Platnika w trybie edycji ale nie mam mozliwości zmiany zakresu danych na "bez aktualizacji kartotek" Co robić ? do zus nie mozna się dodzwonić.

#18 2016-09-20 07:39:31

maagdaa
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Czy poradziła sobie Pani z tym u mnie niestety też nie działa...

#19 2016-09-20 07:41:05

maagdaa
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Paulina napisał/a:

Witam i proszę o pomoc,

Stosuję się do Państwa instrukcji otwieram Platnika w trybie edycji ale nie mam mozliwości zmiany zakresu danych na "bez aktualizacji kartotek" Co robić ? do zus nie mozna się dodzwonić.



Czy poradzila pani sobie z tym ? U mnie również to nie działa

#20 2016-12-31 16:47:38

Limonka
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Dziękuję, u mnie zadziałało natychmiast.A głowiłam się nad tym prawie miesiąc.

#21 2017-01-12 00:04:06

Anna
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

Witam! 20 grudnia wysłałam gotowę zlecenie dla firmy. Dżiś 12 stycznia, i jeszcze nie otzymałam wynagrodzenie. Pani księgowa wspierała się najpierw na święta. A od 4 stycznia - że dokumenty (zgłoszenie) jeszcze są w ZUSie na weryfikacji. Czy może ta procedura tak długo potrwać? Czy poprostu ''kłamię''?

#22 2017-02-01 08:44:11

misza
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

gien napisał/a:
as napisał/a:

Ważna będzie wersja programu, musi być 10.01.001. Następnie należy otworzyć kartotekę płatnika w trybie edycji (płatnik - otwórz) i zmienić zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek na Bez aktualizacji kartotek, następnie kartotekę zapisać i zamknąć.

Po takim zabiegu nie można "wysłać" zestawu dokumentów (wydruk tylko wersji roboczej). Może ktoś rozwiązał ten problem , proszę o pomoc.

Proszę wejść w Zestawy wprowadzone, zaznaczyć zestaw (nie otwierać) i wysłać wybierając menu Narzędzia - Wyślij, u mnie działa

#23 2017-03-04 15:53:45

ja
Gość

Odp: Błąd krytyczny: dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS

nie mogę wysłac wstecznych  ZUA ( w marcu za listopad)
pojawia się komunikat o błędzie krytycznym...dlaczego
dziękuję za pomoc

Wprowadź wiadomość i wyślij
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Stopka

Forum oparte na FluxBB