Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Po utworzeniu i weryfikacji dokumentu ZUS DRA w programie Płatnik (wer. 9.01.001) otrzymuję komunikaty:
- "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane płatnika nie zostały zidentyfikowane w ZUS." - w polu: NIP oraz
- "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS." - w polu: Kod tytułu ubezpieczenia.
Co z tym zrobić? Wygląda na to, że jeśli się z tym nie uporam, to nic nie wyślę.
Już zaczynam żałować, że zainstalowałem nową wersję:(
Mam ten sam problem prosze o pomoc
Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS
Pon-Pt 7.00-18.00
801-400-987,
22-560-16-00,
chat poprzez stronę pue.zus.pl
e-mail: cot@zus.pl
Przeklejone z innego forum: http://www.forum.gofin.pl/nowy-platnik, … 82232.html
komentarz 1: *DarekD | 2013-12-02 09:24:33 | 87.***.***.225
Nie wykonano operacji Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika
To jest konieczne dla każdego płatnika w programie.
Zapraszam na forum.platnik9.pl
Po aktualizacji wszystko śmiga.
Dzięki, że takie fora istnieją !!!!
A co w przypadku utworzenia nowego płatnika w bazie programu, tzn. mam ich kilkunastu i chce dodać nowego. przy tamtych kilkunastu "aktualizacja komponentów " robi się, natomiast przy tym nowym nie "jest niezidentyfikowana" pewnie dlatego że jest nowa i nie ma sie z czym aktualizować, natomiast problem przy tym nowym dalej pozostaje " dane płatnika nie zidentyfikowano w zus" zestaw zawiera błędy krytyczne, nie można go wysłać - co należy zrobić aby móc wysyłać zestawy u tego płatnika?
Musi Pani zrobić to samo, co przy poprzednich płatnikach w bazie, czyli Administracja - aktualizuj komponenty programu i dane płatnika.
W deklaracji rozliczeniowej DRA pojawiła się nowa pozycja : Podstawa wymiaru składek na ubezpieczenie chorobowe. Jak wpisuję podstawę taką samą jak na ubezpieczenia społeczne czyli 2227,80 zł weryfikacja pokazuje, że kwota jest błędna. Jak zrobię "wylicz" to składkę chorobową wylicza jako 0, podstawę też robi 0. Co trzeba tam wpisać?
Można wgrać nowe metryki programu z dysku, ale błędów nie będzie tylko przy wydruku papierowym, przy wysyłce elekr. kreator wysyłki aktualizuje z powrotem do starch danych. Ta aktualizacja metryk z podstawą maksymalnej chorobówki na XII powinna pojawić się niedługo. Metryki do pobrania http://forum.platnik9.pl/index.php/topic,24.0.html
Problem z pobraniem ? pobierz z chomikuj.pl
http://chomikuj.pl/helda/P*c5*81ATNIK+P … A+9.01.001
Od wczoraj jest nowa metryka 5.1.1.27 do pobrania normalnie przez Płatnika. Liczy chorobówkę i aktualizuje dane (NIPy)
U mnie nie było błędu krytycznego po weryfikacji gdy nie tylko zaktualizowałem komponenty i dane ale też ZRESTARTOWAŁEM program.
A jak nic nie pomaga, nawet aktualizacja komponentów??
Ja robię tak:
1. Usuwam wszystkie certyfikaty oraz listy CRL (nie da się hurtem - więc pojedynczo)
2. W certyfikatach PP zainstaluj certyfikat kwalifikowany - wybieram z listy najnowszy
3. Daję pobierz certyfikat przez internet - dochodzi drugi PE z tego co pamiętam
na tym poziomie mamy 2 certyfikaty i nic więcej tak ma być.
4. Uruchamiam ponownie Płatnik'a - dogrywa sobie całą listę certyfikatów automatycznie
5. W menu Listy CRL daję PP i aktualizuj przez internet - doda się 4 certyfikaty
6. Uruchamiam ponownie Płatnika'a - pojawia mi się informacja że jest gotowy do pracy i certyfikaty są aktualne.
7. Na koniec aktualizacja komponentów - jeśli coś nowego jest to sobie dociągnie
Ma działać.
Pozdrawiam Bartek Hydryński -> http://www.barth.pl - barth@barth.pl
PP - to oczywiście prawy przycisk myszora
Hej no ma działać, zastosuj się do mojego posta poniżej - masz nieaktualny lub nie poprawnie zainstalowany certyfikat kwalifikowany.
Pozdrawiam Barth.pl
Po utworzeniu i weryfikacji dokumentu ZUS DRA w programie Płatnik (wer. 9.01.001) otrzymuję komunikaty:
- "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane płatnika nie zostały zidentyfikowane w ZUS." - w polu: NIP oraz
- "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS." - w polu: Kod tytułu ubezpieczenia.Co z tym zrobić? Wygląda na to, że jeśli się z tym nie uporam, to nic nie wyślę.
Już zaczynam żałować, że zainstalowałem nową wersję:(
Przy każdym uruchomieniu Płatnika jest komunikat że termin hasła uległ wygaśnięciu. Otwieram 3 razy płatnika w ciągu dnia - 3 razy woła o zmianę hasła. Co zrobić?
zmienić hasło?
to jest trochę kłopotliwe
zaczyna mi haseł brakować
Płatnik 9.01.001 nie mogę utworzyć Informacji dla ubezpieczonego, ktoś wie co zrobić ?
na zmianę hasła polecam
http://www.zaradni.pl/biznes-i-finanse/ … nik/1,8456
Witam,
w przypadku jednego pracownika nie mogę wysłać ZUA, pojawia się komunikat "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS"
- w tym samym czasie dla innych osób poszły zgłoszenia bez problemu
- aktualizacja komponentów (wielokrotnie)
- błąd występuje tylko dla jednego pracownika
- sam dokument oraz zestaw weryfikuje się jako poprawny, błąd krytyczny pojawia się dopiero w momencie wysyłki do ZUSu
- w innej firmie zgłoszenia idą bez problemu
- ubezpieczony był usunięty i wprowadzony jeszcze raz, nie pomogło
poproszę o info
Upewnij się że dobrze wpisałeś jego dane. Może ma inne imię lub jak to jest kobieta ma jeszcze stare nazwisko lub już nowe a dowodu nie zmieniła...
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.014 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 553.58 kB (Maksimum: 570.37 kB) ]