Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2013-11-30 12:50:14

Krystofer
Gość

płatnik 9.01.001

Po utworzeniu i weryfikacji dokumentu ZUS DRA w programie Płatnik (wer. 9.01.001) otrzymuję komunikaty:
- "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane płatnika nie zostały zidentyfikowane w ZUS." - w polu: NIP oraz
- "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS." - w polu: Kod tytułu ubezpieczenia.

Co z tym zrobić? Wygląda na to, że jeśli się z tym nie uporam, to nic nie wyślę.

Już zaczynam żałować, że zainstalowałem nową wersję:(

#2 2013-12-01 19:40:51

falkol
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Mam ten sam problem prosze o pomoc

#3 2013-12-02 09:34:00

sps
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS
Pon-Pt 7.00-18.00
801-400-987,
22-560-16-00,
chat poprzez stronę pue.zus.pl
e-mail: cot@zus.pl     big_smile

#4 2013-12-02 10:06:37

Marcin
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Przeklejone z innego forum: http://www.forum.gofin.pl/nowy-platnik, … 82232.html


komentarz 1:  *DarekD | 2013-12-02 09:24:33 | 87.***.***.225

Nie wykonano operacji Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

To jest konieczne dla każdego płatnika w programie.

Zapraszam na forum.platnik9.pl

Po aktualizacji wszystko śmiga.

#5 2013-12-10 13:46:39

sylwia_ziel
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Dzięki, że takie fora istnieją !!!!

#6 2013-12-27 14:42:26

agnieszka-ks
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

A co w przypadku utworzenia nowego płatnika w bazie programu, tzn. mam ich kilkunastu i chce dodać nowego. przy tamtych kilkunastu "aktualizacja komponentów " robi się, natomiast przy tym nowym nie "jest niezidentyfikowana" pewnie dlatego że jest nowa i nie ma sie z czym aktualizować, natomiast problem przy tym nowym dalej pozostaje " dane płatnika nie zidentyfikowano w zus" zestaw zawiera błędy krytyczne, nie można go wysłać - co należy zrobić aby móc wysyłać zestawy u tego płatnika?

#7 2013-12-27 15:17:05

karluk
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Musi Pani zrobić to samo, co przy poprzednich płatnikach w bazie, czyli Administracja - aktualizuj komponenty programu i dane płatnika.

#8 2013-12-29 15:18:05

Piotr
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

W deklaracji rozliczeniowej DRA pojawiła się nowa pozycja : Podstawa wymiaru składek na ubezpieczenie chorobowe. Jak wpisuję podstawę taką samą jak na ubezpieczenia społeczne czyli 2227,80 zł weryfikacja pokazuje, że kwota jest błędna. Jak zrobię "wylicz" to składkę chorobową wylicza jako 0, podstawę też robi 0. Co trzeba tam wpisać?

#9 2013-12-29 18:39:15

Tosia
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Można wgrać nowe metryki programu z dysku, ale  błędów nie będzie tylko przy wydruku papierowym, przy wysyłce elekr. kreator wysyłki aktualizuje z powrotem do starch danych.  Ta aktualizacja metryk z podstawą maksymalnej chorobówki na XII powinna pojawić się niedługo. Metryki do pobrania http://forum.platnik9.pl/index.php/topic,24.0.html

#10 2014-01-02 13:45:22

marco
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Problem z pobraniem ? pobierz z chomikuj.pl
http://chomikuj.pl/helda/P*c5*81ATNIK+P … A+9.01.001

#11 2014-01-02 19:49:23

Tosia
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Od wczoraj jest nowa metryka 5.1.1.27 do pobrania normalnie przez Płatnika. Liczy chorobówkę i aktualizuje dane (NIPy)

#12 2014-01-03 14:59:28

Błażej
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

U mnie nie było błędu krytycznego po weryfikacji gdy nie tylko zaktualizowałem komponenty i dane ale też ZRESTARTOWAŁEM  program.

#13 2014-01-06 20:45:53

Tomek
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

A jak nic nie pomaga, nawet aktualizacja komponentów??

#14 2014-01-08 21:53:07

Barth.pl
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Ja robię tak:

1. Usuwam wszystkie certyfikaty oraz listy CRL (nie da się hurtem - więc pojedynczo)
2. W certyfikatach PP zainstaluj certyfikat kwalifikowany - wybieram z listy najnowszy
3. Daję pobierz certyfikat przez internet - dochodzi drugi PE z tego co pamiętam

na tym poziomie mamy 2 certyfikaty i nic więcej smile tak ma być.

4. Uruchamiam ponownie Płatnik'a - dogrywa sobie całą listę certyfikatów automatycznie
5. W menu Listy CRL daję PP i aktualizuj przez internet - doda się 4 certyfikaty
6. Uruchamiam ponownie Płatnika'a - pojawia mi się informacja że jest gotowy do pracy  i certyfikaty są aktualne.
7. Na koniec  aktualizacja komponentów - jeśli coś nowego jest to sobie dociągnie

Ma działać.

Pozdrawiam Bartek Hydryński -> http://www.barth.pl - barth@barth.pl

PP - to oczywiście prawy przycisk myszora

#15 2014-01-08 21:56:58

barth.pl
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Hej no ma działać, zastosuj się do mojego posta poniżej - masz nieaktualny lub nie poprawnie zainstalowany certyfikat kwalifikowany.

Pozdrawiam Barth.pl





Krystofer napisał/a:

Po utworzeniu i weryfikacji dokumentu ZUS DRA w programie Płatnik (wer. 9.01.001) otrzymuję komunikaty:
- "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane płatnika nie zostały zidentyfikowane w ZUS." - w polu: NIP oraz
- "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS." - w polu: Kod tytułu ubezpieczenia.

Co z tym zrobić? Wygląda na to, że jeśli się z tym nie uporam, to nic nie wyślę.

Już zaczynam żałować, że zainstalowałem nową wersję:(

#16 2014-01-20 15:01:54

malgos-77
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Przy każdym uruchomieniu Płatnika jest komunikat że termin hasła uległ wygaśnięciu. Otwieram 3 razy płatnika w ciągu dnia - 3 razy woła o zmianę hasła. Co zrobić?

#17 2014-01-20 18:14:40

shado
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

zmienić hasło? smile

#18 2014-01-20 20:19:01

malgos-77
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

to jest trochę kłopotliwe
zaczyna mi haseł brakować wink

#19 2014-02-02 12:37:09

Dorota
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Płatnik 9.01.001 nie mogę utworzyć Informacji dla ubezpieczonego, ktoś wie co zrobić ?

#20 2014-02-07 14:31:56

hana1909
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

#21 2014-12-14 23:49:37

payroll
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Witam,
w przypadku jednego pracownika nie mogę wysłać ZUA, pojawia się komunikat "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS"

- w tym samym czasie dla innych osób poszły zgłoszenia bez problemu
- aktualizacja komponentów (wielokrotnie)
- błąd występuje tylko dla jednego pracownika
- sam dokument oraz zestaw weryfikuje się jako poprawny, błąd krytyczny pojawia się dopiero w momencie wysyłki do ZUSu
- w innej firmie zgłoszenia idą bez problemu
- ubezpieczony był usunięty i wprowadzony jeszcze raz, nie pomogło
poproszę o info

#22 2014-12-15 07:24:27

Wojtek I.
Gość

Odp: płatnik 9.01.001

Upewnij się że dobrze wpisałeś jego dane. Może ma inne imię lub jak to jest kobieta ma jeszcze stare nazwisko lub już nowe a dowodu nie zmieniła...

,
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.014 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 553.58 kB (Maksimum: 570.37 kB) ]