Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2013-11-30 02:16:31

timontomi
Gość

Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Po instalacji Płatnika 9 na Windows Server 32 oraz 64 bit pojawiają się błędy przy każdorazowym uruchomieniu:

"Obiekt Nupdater_com nie został poprawnie zainstalowany.

"Błąd inicjacji interfejsu INUSZKlient. Komponent NUSZKlient_COM nie może być zarejestrowany w systemie"

Pomóżcie proszę.
Już nie wiem co robić.

#2 2013-11-30 10:19:58

timontomi
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Problem rozwiązany.

Rejestracja plików .dll przez konsolę cmd administratora, używając rejestratora Płatnika:

C:\Platnik>rejasm  ASSECO.IMIR.dll
C:\Platnik\ASSECO.IMIR.dll
Rejestracja ok.

I wszystko działa smile

#3 2013-12-05 11:34:44

mihau87
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

użyłem C:\Platnik>rejasm  ASSECO.IMIR.dll

wyskakuje mi odmowa dostepu doklucza.

w regedit nie ma takiego klucza..sąinne z assecoale imir nie ma

co powinienem teraz zrobic?

#4 2013-12-10 20:25:59

marek1712
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

A masz włączone UAC? Jeśli tak - PPM na CMD->"Uruchom jako Adm.." i wtedy wykonaj polecenie.

#5 2014-01-02 14:58:41

steve
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Witam,

Mam podobny problem jak poprzednicy, a dokładnie :

1. Pojawia się komunikat “Obiekt Nupdater_com nie został poprawnie zainstalowany.
“Błąd inicjacji interfejsu INUSZKlient. Komponent NUSZKlient_COM nie może być zarejestrowany w systemie 

Pracuję na windows xp proffesional SP 3. MS XML jest zainstalowany prawidłowo, natomiast nie mogę sprawdzić metody podanej na blogu " lazowski" ponieważ w moim wierszu poleceń jest problem z komendą rejasm po wprowadzeniu której pojawia się taki błąd : nazwa rejasm nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnetrzne  lub zewnętrzne , program wykonywalny lub plik wsadowy.

Ma ktoś jakiś pomysł na to aby ta komenta zadziałala lub jakiś inny aby naprawić problem z płatnikiem?

#6 2014-01-08 14:10:34

SzaryWilczek
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Z katalogu gdzie jest płatnik i te właśnie biblioteki wpisz
RejAsm.exe ASSECO.IMIR.dll
RejAsm.exe NUpdater_COM.dll
RejAsm.exe NUSZKlient_COM.dll

U mnie tylko tak działało i zadziałało.
Napisz czy pomogło.
Pozdrawiam

#7 2014-01-13 08:58:41

rocknet
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Witam,
U mnie na Win 2003 pomogło
RejAsm.exe ASSECO.IMIR.dll
RejAsm.exe NUpdater_COM.dll
RejAsm.exe NUSZKlient_COM.dll

#8 2014-01-23 14:05:30

Stratoliner
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Na windows 8 to nie działa!

C:\Program Files\Asseco Poland SA\Płatnik>RejAsm.exe NUpdater_COM.dll
Nie można załadować pliku lub zestawu 'Microsoft.Web.Services3, Version=3.0.0.0,
Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' lub jednej z jego zależności.
Nie można odnaleźć określonego pliku.

#9 2014-06-26 10:21:12

l.pawlowski
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Stratoliner napisał/a:

Na windows 8 to nie działa!

C:\Program Files\Asseco Poland SA\Płatnik>RejAsm.exe NUpdater_COM.dll
Nie można załadować pliku lub zestawu 'Microsoft.Web.Services3, Version=3.0.0.0,
Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' lub jednej z jego zależności.
Nie można odnaleźć określonego pliku.

Problem wynika z tego, że w systemie nie ma zainstalowanych komponentów Web Services Enhancements (WSE) 3.0. Takowe należy pobrać ze strony:

http://www.microsoft.com/en-us/download … px?id=6545

Po zakończeniu instalacji można dokonać rejestracji bibliotek.

Polecenie regasm należy wywołać z katalogu C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727
Treść polecenia dla poszczególnych bibliotek:
RegAsm.exe "C:\Program Files (x86) \Asseco Poland SA\PłatnikNUpdater_COM.dll"
RegAsm.exe "C:\Program Files (x86) \Asseco Poland SA\Płatnik\ASSECO.IMIR.dll"
RegAsm.exe "C:\Program Files (x86) \Asseco Poland SA\Płatnik\NUSZKlient_com.dll"

Pozdrawiam,
Łukasz Pawłowski

#10 2017-05-24 22:04:20

wojtekk
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

l.pawlowski napisał/a:
Stratoliner napisał/a:

Na windows 8 to nie działa!

C:\Program Files\Asseco Poland SA\Płatnik>RejAsm.exe NUpdater_COM.dll
Nie można załadować pliku lub zestawu 'Microsoft.Web.Services3, Version=3.0.0.0,
Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' lub jednej z jego zależności.
Nie można odnaleźć określonego pliku.

Problem wynika z tego, że w systemie nie ma zainstalowanych komponentów Web Services Enhancements (WSE) 3.0. Takowe należy pobrać ze strony:

http://www.microsoft.com/en-us/download … px?id=6545

Po zakończeniu instalacji można dokonać rejestracji bibliotek.

Polecenie regasm należy wywołać z katalogu C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727
Treść polecenia dla poszczególnych bibliotek:
RegAsm.exe "C:\Program Files (x86) \Asseco Poland SA\PłatnikNUpdater_COM.dll"
RegAsm.exe "C:\Program Files (x86) \Asseco Poland SA\Płatnik\ASSECO.IMIR.dll"
RegAsm.exe "C:\Program Files (x86) \Asseco Poland SA\Płatnik\NUSZKlient_com.dll"

Pozdrawiam,
Łukasz Pawłowski

Twoje informacje były bardzo pomocne - dzięki!

W moim przypadku konieczne było również odinstalowanie wersji v4.6.2 - dopiero wtedy opisana metoda przyniosła efekt.

Z pozdrowieniami
wojtek

#11 2017-05-25 09:43:46

Karol
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Witam,
jak to zrobiłeś tzn:

odinstalowanie wersji v4.6.2

U mnie żaden ten sposób nie działa więc tylko nadzieja w tym odinstalowaniu wersji v4.6.2

Pozdrawiam

#12 2017-05-30 13:29:37

Lukasz
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

witam
robiłem wszystko jak w opisie na systemie windows XP i nadal wyskakuje mi komunikat “Obiekt Nupdater_com nie został poprawnie zainstalowany, może ktoś powie co robię źle.
Pozdrawiam,
Łukasz

#13 2017-06-01 12:32:21

darekPL
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

jeśli macie problem z nudater_com należy ściągnąć metryki z zus na dzień dzisiejszy to 107 i 108, ręcznie wszystko rozpakować i wszystko ręcznie skopiować do katalogu płatnika. wtedy się franca sama zaktualizuje smile oczywiście należy również pamiętać o aktualizacjach "wse 3.0" "msxml 4.0 sp.3"

#14 2017-06-20 12:27:08

Krecik
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Pomogło dziękuję

#15 2017-06-28 13:07:45

Andriu
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Czy jest jakiś sposób na windowsa 8. Mam windowsa 8 64 bity. Próbowałem wszystkich spobów i u mnie nie działa.

#16 2017-06-29 12:45:04

Kris
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

U mnie na windows 10 pomogły następujące czynności:

1) Odinstalowanie programu Płatnik.
2) Włączenie windowsa w trybie z wyłączonym wymuszaniem podpisywania sterowników : https://spece.it/windows-serwer-artykul … -cyfrowego .
3) Zainstalowanie programu Płatnik.

#17 2017-07-11 17:54:34

Rob
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

Potrzebuje pomocy.
Po uruchomieniu wyskakuje mi poniższy błąd:
Nie można załadować typu
'ASSECO.AKTUALIZUJ.PP.ProductRegistryTools' z zestawu 'ASSECO.AKTUALIZUJ.PP, Version=1.1.1.6, Culture=neutral, PublicKeyToken=531a582a3093066'.

#18 2017-08-16 14:26:30

Rafał
Gość

Odp: Problem z Płatnikiem 9 na Win2008 32/64-bit

"jeśli macie problem z nudater_com należy ściągnąć metryki z zus na dzień dzisiejszy to 107 i 108, ręcznie wszystko rozpakować i wszystko ręcznie skopiować do katalogu płatnika. wtedy się franca sama zaktualizuje smile oczywiście należy również pamiętać o aktualizacjach "wse 3.0" "msxml 4.0 sp.3" "

metryki z zus - skąd to pobrać ?

,
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 608.22 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]