Nie jesteś zalogowany na forum.
XP 32bit, prCertyfikat Sigillum , Certyfikat w systemie zarejestrowany.
Błąd następuje w płatniku podczas rejestracji certyfikatu kwalifikowanego - komunikat "certyfikat nie został zarejestrowany"
Zmiana konta użytkownika, odinstalowanie i ponowne zainstalowanie Płatnika nie pomogła.
Czy po odnowieniu certyfikatu jest konieczność aktywacji karty pinem/nowym pinem?
Status kodu pin : aktywowany lub transportowy.
Czy ktoś już miał doczynienia z takim przypadkiem?
witam, wejdż na stronę www.nccert.pl tam jest zakładka LISTA CRL. w tej zakładce są dwa adresy, kliknij na drugi http://www.nccert.pl/arl/nccert-n.crl, zapisz listę na dysku komputera, kolejno wejż w zakladkę zaświadczenia certyfikacyjne nowy root, pobierz zaświadczenia 18 i 19, a później zarejestruj je z pliku w płatniku. w kolejności : lista i zaświadczenia, póżniej kwalifikowany.
Dziękuje za podpowiedź.
Niestety albo stety certyfikat po weekendzie zaskoczył i działa. Piszę niestety - bo nie wiadomo co było przyczyną a takie doświadczenia się przydają podczas pracy z certyfikatami.
Informację powyżej zachowam sobie na przyszłość - a nuż się przyda przy innym przypadku.
Pozdrawiam
Powyższe rozwiązanie pasuje jak ulał do weryfikacji statusu weryfikacji list url : niepoprawny w płatniku. Po zastosowaniu się do opisu powyżej komunikat zmienił się na zielony i wszystko gra.
Dziękuję
wielkie dzięki za info zuzka, u mnie zadziałało dokładnie wg opisu.
Certyfikat Sigillum. Już mnie k*** brała przy kolejnej nieudanej rejestracji podpisu kwalifikowanego w tym durnym Płatniku. Po zastosowaniu się do powyższego opisu jest wszystko OK
zuzka nie wiem skąd jesteś ale kocham Cie dziewczyno ;) 3 dni się z tym męczyłem, infolinia zapchana jak zwykle, a tutaj okazało się to takie proste.
Dzięki ;)
Witam,
u mnie niestety rejestrowanie tych wszystkich certyfikatów nie pomogło. Cały czas przy próbie rejestracji kwalifikowanego dostaję komunikat:
"Certyfikat nie został zarejestrowany.
Jeden lub więcej certyfikatów łańcucha nie jest już ważnych lub nie uzyskało jeszcze ważności"
Ktoś ma jakiś pomysł? Czy nadal pominąłem któryś z certyfikatów (już instalowałem z zusu, z nccert)- nie wydaje mi się! Czy to może leżeć po stronie dostawcy cert. kwalifikowanego?
Może ktoś ma listę certyfikatów z wymaganą datą ważności?
Pozdrawiam!
To nie leży po stronie dostawcy certyfikatu.
Jest z tym trochę zabawy (z kolejnością) - nie da się tego wytłumaczyć jak to po kolei zrobić. Łatwiej jest jak sie to robi i ma przed oczami.
Usuń listy CRL (wszystkie), usuń certyfikaty 18, 19 i dopiero je instaluj od nowa.
Dziekuje serdecznie zuzka. meczylem sie 2 godziny i dopiero wedlug tej instrukcji sie udalo
a jak trochę więcej pousuwałam niż certyfikaty 18 i 19 ?
Nic już teraz nie działa, jestem załamana a miałam komunikat z systemu jak powyżej (
Pomocy !
"Certyfikat nie został zarejestrowany.
Jeden lub więcej certyfikatów łańcucha nie jest już ważnych lub nie uzyskało jeszcze ważności"
sprawdź datę i godzinę czy jest prawidłowa, potem zarejestruj listę crl, a potem tertyfikat
Wielkie dzięki za pomoc. Z zakładki "zaświadczenia certyfikacyjne" wybrałam aktualne pozycje na rok 2016 i zadziałało.
Wielkie dzięki za pomoc. Z zakładki "zaświadczenia certyfikacyjne" wybrałam aktualne pozycje na rok 2016 i zadziałało.
Witam
Mam pytanie jakie konkretnie pozycje należy pobrać-przyznaję szczerze już pomału się poddaję po odnowieniu podpisu - mam wciąż jakiś problem
Nela napisał/a:Wielkie dzięki za pomoc. Z zakładki "zaświadczenia certyfikacyjne" wybrałam aktualne pozycje na rok 2016 i zadziałało.
Witam
Mam pytanie jakie konkretnie pozycje należy pobrać-przyznaję szczerze już pomału się poddaję po odnowieniu podpisu - mam wciąż jakiś problem
Witam ponownie
Nie wiem jak to zrobiłam ale skorzystałam z dwóch podpowiedzi jednocześnie i udało mi się wysłać dokumenty do ZUS - tak że nie potrzebuję już podpowiedzi
Pozdrawiam
Witam wszystkich.
czytam i czytam, i nic, czy byłby ktoś tak uprzejmy i przekazał co robić krok po kroku (co, kiedy pokasować, co wgrać) , niedługo wyjdę z siebie, a komp zmieni swe fizyczne parametry
Niestety ja też mam ten problem i żadne powyższe rady nie działają. Co jeszcze można zrobić?
Pomóżcie proszę.
Witam wszystkich, mam problem z wysyłką dokumentów. Już podczas uaktualniania danych płatnika mam komunikat na czerwono- anulowano. Kolejny komunikat - nie znaleziono certyfikatu użytkownika. Jak mam sobie z tym poradzić?
Poczytaj to, powinno pomóc:
http://pomocnikplatnika.pl/viewtopic.php?pid=7817#p7817
Offline
Dzień dobry,
Mam problem z uaktualnieniem certyfikatu ZUS w Platniku.Robię to w/z.
instrukcja z kshelp nie pomogla.
Proszę o podpowiedz
Witold Wojda
Dzień dobry,
Mam problem z uaktualnieniem certyfikatu ZUS w Platniku.Robię to w/z.
instrukcja z kshelp nie pomogla.
Proszę o podpowiedz
Witold Wojda
Kto jest wystawcą certyfikatu, jaki system operacyjny, jaka wersja oprogramowania do certyfikatu (np. ProCertum CardManager, lub CryptoCard Suite)?
[ Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 591.5 kB (Maksimum: 1.22 MB) ]