Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam.właśnie taki błąd wyskakuje mi od wczoraj i nie wiem co zrobić.:zestaw kluczy nie został zdefiniowany jak to zrobić?
ten sam problem i nikt nic nie wie
Sprawdźcie dokładnie:
1. Czy w ustawieniach przekazu elektronicznego na zakładce "Certyfikaty" jest zaznaczona opcja:
"Do elektronicznej komunikacji z ZUS w zakresie przekazywania...."
2. Zweryfikujcie swój certyfikat podpisu elektronicznego.
3. Sprawdźcie czy waszą domyślną przeglądarką jest Internet Explorer, jak będzie jakaś inna przeglądarka to nie pójdzie.
Pozdrawiam.
www.platnikchelm.republika.pl
tak wszystko jest jak piszesz zaczelo sie od instalacji nowego certyfikatu kwalifikowanego bo poprzedni wygasli i dzialalo wszystko jak trzeba wiec to nie to
A nowy certyfikat jest ważny od: ?
Można jeszcze spróbować wywalić stary certyfikat z Płatnika i Systemu (magazyn certyfikatów) i zainstalować od początku tylko ten nowy, ale to tylko moje gdybanie bo takiego komunikatu jeszcze nei widziałem.
od 05.11.2008 ale to nie powinien byc problem gdyz inny tez tracil waznosc 01.11 i nowy od 05.11 i na innym komputerze dziala bez problemu
to chyba jednak wina Windowsa lub sprzetu
Prosze zacząć od sprawdzenia czy została włożona karta z podpisem elektronicznym. Dzisiaj starciłem 20 minut zdalnej interwencji aby sie okazało że karta leży obok :-)
Prosze zacząć od sprawdzenia czy została włożona karta z podpisem elektronicznym. Dzisiaj starciłem 20 minut zdalnej interwencji aby sie okazało że karta leży obok :-)
Mamy ten sam problem - po instalacji nowego podpisu kwalifikowanego i usunięciu starego przy podpisywaniu pojawia się błąd z brakującym zestawem kluczy. Udało się tyle zdiagnozować, że najnowsze oprogramowanie CryptoTech nie rozpoznaje karty. Po reinstalacji czytnika SCR3300 i włożeniu go na nowo do komputera karta jest znowu poprawnie rozpoznawana. Kolejnego dnia uruchamiając ten sam komputer na nowo znowu "Nieznana karta". Wynika z tego, że problem z podpisem w Płatniku jest zależny od problemu w systemie Windows. Jeżeli karta nie jest rozpoznana w oprogramowaniu CryptoTech wtedy nie jest też możliwe podpisywanie zestawów w Płatniku.
to nie pierwszy taki przypadek, że komunikat pokazuje coś nie tak z moim certyfikatem a chodzi o zupełnie inną sprawę: w zakładce Przekaz elektroniczny - Certyfikaty wybrała "Pobierz i rejestruj certyfikaty ZUS" i poszło (a na podglądzie pokazywał, że certyfikat ZUS jest ok)
Potwierdzam, że rozwiązanie przedstawione przez Gość działa. A przynajmniej zadziałało u mnie Po pobraniu certyfikatu ZUS aktualizowanie danych płatnika i wysyłka poszła bez problemów, wcześniej wyrzucał właśnie komunikat: zestaw kluczy nie został zdefiniowany.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.026 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 570.46 kB (Maksimum: 1.2 MB) ]