Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2008-11-12 08:20:41

sylwia
Gość

problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

Witam.właśnie taki błąd wyskakuje mi od wczoraj i nie wiem co zrobić.:zestaw kluczy nie został zdefiniowany jak to zrobić?

#2 2008-11-12 13:56:21

mmm
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

ten sam problem i nikt nic nie wie

#3 2008-11-12 18:16:50

Klocek
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

Sprawdźcie dokładnie:
1. Czy w ustawieniach przekazu elektronicznego na zakładce "Certyfikaty" jest zaznaczona   opcja:
   "Do elektronicznej komunikacji z ZUS w zakresie przekazywania...."
2. Zweryfikujcie swój certyfikat podpisu elektronicznego.
3. Sprawdźcie czy waszą domyślną przeglądarką jest Internet Explorer, jak będzie jakaś inna przeglądarka to nie pójdzie.
Pozdrawiam.
www.platnikchelm.republika.pl

#4 2008-11-13 07:51:31

mmm
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

tak wszystko jest jak piszesz  zaczelo sie od instalacji nowego certyfikatu kwalifikowanego bo poprzedni wygasli i dzialalo wszystko jak trzeba wiec to nie to

#5 2008-11-13 08:58:16

osZUSt
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

A nowy certyfikat jest ważny od: ?

Można jeszcze spróbować wywalić stary certyfikat z Płatnika i Systemu (magazyn certyfikatów) i zainstalować od początku tylko ten nowy, ale to tylko moje gdybanie bo takiego komunikatu jeszcze nei widziałem.

#6 2008-11-13 09:21:30

mmm
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

od 05.11.2008 ale to nie powinien byc problem gdyz inny tez tracil waznosc 01.11 i nowy od 05.11 i na innym komputerze dziala bez problemu

#7 2008-11-13 13:41:48

mmm
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

to chyba jednak wina Windowsa lub sprzetu

#8 2014-10-03 07:22:02

Witek
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

Prosze zacząć od sprawdzenia czy została włożona karta z podpisem elektronicznym. Dzisiaj starciłem 20 minut zdalnej interwencji aby sie okazało że karta leży obok :-)

#9 2014-10-03 07:25:03

Witek
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

Prosze zacząć od sprawdzenia czy została włożona karta z podpisem elektronicznym. Dzisiaj starciłem 20 minut zdalnej interwencji aby sie okazało że karta leży obok :-)

#10 2014-10-17 09:42:01

Adinfo
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

Mamy ten sam problem - po instalacji nowego podpisu kwalifikowanego i usunięciu starego przy podpisywaniu pojawia się błąd z brakującym zestawem kluczy. Udało się tyle zdiagnozować, że najnowsze oprogramowanie CryptoTech nie rozpoznaje karty. Po reinstalacji czytnika SCR3300 i włożeniu go na nowo do komputera karta jest znowu poprawnie rozpoznawana. Kolejnego dnia uruchamiając ten sam komputer na nowo znowu "Nieznana karta". Wynika z tego, że problem z podpisem w Płatniku jest zależny od problemu w systemie Windows. Jeżeli karta nie jest rozpoznana w oprogramowaniu CryptoTech wtedy nie jest też możliwe podpisywanie zestawów w Płatniku.

#11 2015-03-16 20:16:15

izis
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

to nie pierwszy taki przypadek, że komunikat pokazuje coś nie tak z moim certyfikatem a chodzi o zupełnie inną sprawę: w zakładce Przekaz elektroniczny - Certyfikaty wybrała "Pobierz i rejestruj certyfikaty ZUS" i poszło (a na podglądzie pokazywał, że certyfikat ZUS jest ok)

#12 2016-04-20 10:50:39

Jarek
Gość

Odp: problem:zestaw kluczy nie zstal zdefiniowany

Potwierdzam, że rozwiązanie przedstawione przez Gość działa. A przynajmniej zadziałało u mnie smile Po pobraniu certyfikatu ZUS aktualizowanie danych płatnika i wysyłka poszła bez problemów, wcześniej wyrzucał właśnie komunikat: zestaw kluczy nie został zdefiniowany.

,
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.026 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 570.46 kB (Maksimum: 1.2 MB) ]