Nie jesteś zalogowany na forum.
witam
Sprawa wyglada nastepujaco:
1. Zmienila sie nazwa ulicy, ale jednoczesnie zblizal sie termin uplywu waznosci certyfikatu
2. Dokonalem zmiany nazwy ulicy w danych o platniku
3. i stworzylem wnisek o odnowienie W03 z powodu upywu terminu waznosci
Moje pytanie brzmi czy otrzymane potwierdzenie z ZUSu (W30) bedzie mozna normalnie zarejstrowac, czy tez wniosek W30 zostanie stworzonych dla straych danych?
Jak doczytalem nie mozna zalatwic tych 2 spraw jednoczesnie, najpier trzeba odnowic certyfikat z powodu wygasniecia jego terminu waznosci a pozniej odnowic dla zmian w nazwie jednostki
Jeśli zmieniłeś dane adresowe w płatniku, to powinieneś najpierw zrobić wniosek o modyfikację danych a później dopiero wniosek o odnowienie (nowy okres).
Albo najpierw zrobić wniosek o odnowienie (nowy okres) nie zmieniając danych adresowych w Programie Płatnika a dopiero później wniosek o modyfikację danych
Ty trochę pokręciłeś ale i tak zarejestrujesz taki wniosek u siebie w programie Płatnia.
ze strony CC:
Wniosek o modyfikację danych, zawierający jedynie zmianę miejscowości, województwa lub kraju siedziby płatnika, nie wpływa na modyfikację danych w certyfikacie. Zmianie ulegają jednak Państwa dane w bazie danych PCC CERTUM.
[ Wygenerowano w 0.038 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 558.4 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]