Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Mam (i to nie tylko ja) problem z wysyłką zestawów do ZUS drogą elektroniczna. Od około 4 miesięcy bardzo często w trakcie wysyłki mam problem u klientów z połączeniem się z serwerami ZUSu.
Nie wiem czy tylko w WIN98 jest ten problem czy w innych windach też ale u mnie właśnie na kompach z win98.
Czy ktoś może wreszcie wypisać konkretnie jakie opcje trzeba sprawdzić w IE, jakie dodatkowe pliki trzeba wgrać i co tam jeszcze???
Do INFOLINII trace już cierpliwość bo najczęściej słyszę "no to powinno działać" lub "no to nie możliwe, żeby to nie działało"
Już 3 dzień próbuję u jednego klienta wysłać na jakikolwiek serwer i nie daje rady się połączyć. I ja i klient tracimy powoli cierpliwość.
Acha i nie interesuje mnie wysyłanie przez www. Nie po to jest opcja w Płatniku żeby sie bawić w www.
Proponuję zajrzeć na stronę zus, są tam odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Nie mogę linka wkleić bo nie pozwala na to forum:/, ale na stwonie zus znajdzesz napewno.
zamiast www. zmmień na http : // i strona powinna się otworzyć.
Mam (i to nie tylko ja) problem z wysyłką zestawów do ZUS drogą elektroniczna. Od około 4 miesięcy bardzo często w trakcie wysyłki mam problem u klientów z połączeniem się z serwerami ZUSu.
Nie wiem czy tylko w WIN98 jest ten problem czy w innych windach też ale u mnie właśnie na kompach z win98.Czy ktoś może wreszcie wypisać konkretnie jakie opcje trzeba sprawdzić w IE, jakie dodatkowe pliki trzeba wgrać i co tam jeszcze???
Do INFOLINII trace już cierpliwość bo najczęściej słyszę "no to powinno działać" lub "no to nie możliwe, żeby to nie działało"Już 3 dzień próbuję u jednego klienta wysłać na jakikolwiek serwer i nie daje rady się połączyć. I ja i klient tracimy powoli cierpliwość.
Acha i nie interesuje mnie wysyłanie przez www. Nie po to jest opcja w Płatniku żeby sie bawić w www.
W razie problemów z wysyłką automatyczną z programu Płatnik, należy dokumenty kierować bezpośrednio na wybrany serwer ZUS poprzez odpowiednio skonfugurowaną przeglądarkę internetową. Więcej informacji podaję za pośrednictwem e-mail'a : serwispp@op.pl.
Ok, można skonfigurować przeglądarkę i wysyłaś zestawy przez stronę www, ale co ma zrobić biuro rachunkowe które ma w miesiącu do wsyłania 50, 100 czy nawet więcej zestawów?
Ok, można skonfigurować przeglądarkę i wysyłaś zestawy przez stronę www, ale co ma zrobić biuro rachunkowe które ma w miesiącu do wsyłania 50, 100 czy nawet więcej zestawów?
W przypadku biura rachunkowego proponuję jedno z trzech możliwych rozwiązań : 1). dalej próbować (aż do skutku) wysyłać zestawy poprzez wysyłkę automatyczną z programu Płatnik 2). wysyłać zestawy bezpośrednio poprzez strony ZUS-SDWI 3). samą wysyłkę zestawów do ZUS realizować poprzez wysyłkę automatyczną z programu Płatnik, ale z takiego komputera, na którym zainstalujecie Państwo WIN XP, wówczas tego typu problemy z wysyłką nie powinny się pojawiać.
A mi pisze, że czas operacji został przekroczony. Czy to kwestia zapchanego serwera, czy coś innego niestety?
A mi pisze, że czas operacji został przekroczony. Czy to kwestia zapchanego serwera, czy coś innego niestety?
Od piątku próbujemy wysłać przygotowane zestawy dokumentów poprzed SDWI. Serwery nie działają i niebędą działać bo ZUS za mało chyba zapłącił Prokomowi za dostawę serwerów i pewnie mają jakieś AT386 bo nie potrafią obłużyć kilkaset plików po parędziesiąt bajtów i najzwyczajniej w świecie się zapchały. Pewnie do piątku będą się odkopywać i po kilkakrotnym zresetowaniu ich dopiero będzie można coś próbować. Życzę szczęścia. Swoją drogą ZUS powinno się obciążyć za stracony czas poświęcony na wiecznym kilkaniu przycisku Wyślij.
Jeśli chodzi i program Płatnik - jestem programistą i mam na swoim koncie kilka aplikacji finansowo-księgowych i magazynowych i stwierdzam że takiego badziewia i bubla na taką skalę wyprodukowanego jeszcze nie widziałem. No może Płatnik ustępuje tylko Windowsowi. Dzieciaki moich znajomych w podstawówce piszą lepsze programy niż programiści Prokomu za grube miliony płatników. Skandal !
Mimo wszystko życzę miłęgo dnia. A że serwery dalej nie działają... idę na spacer :-)
Hmmm, 15 stycznia (czyli chyba w najgorętszy dzień) wysłałem bez problemu przez Wrocław 1 zestaw. Nie mogłem odebrać tylko potwierdzenia, ale bez problemu pobrało się 16-tego rano. Może Twoje problemy niekoniecznie są związane z serwerami ZUS?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 536.55 kB (Maksimum: 537.34 kB) ]