Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Przy próbie wysłania przesyłki otrzymuje komunikat:
---------------------------
Płatnik
---------------------------
Zestaw dokumentów nr 73 nie został wysłany.
Wysłanie zakończyło się niepowodzeniem.
Certyfikat sesji SSL zawiera błędy.
---------------------------
OK
---------------------------
Co może być przyczyną występowania tego błędu i jak go ominąć ?
"Eksperci" z infolini ZUS poradzili aby przeinstalować certyfikaty. - niepomogło ;(
W ustawieniach przeglądarki wejdz w zaawansowane i tam odznacz opcję "Sprawdź, czy sertyfikat wydawcy nie został cofnięty". Przeładuj system, odpal płatnika i powinno pójść. Aha ustaw na serwer warszawski. U mnie w końcu tą metodą poszło.
Pozdrawiam
Fresco
Przy próbie wysłania przesyłki otrzymuje komunikat:
---------------------------
Płatnik
---------------------------
Zestaw dokumentów nr 114 nie został wysłany.
Wysłanie zakończyło się niepowodzeniem.Certyfikat sesji SSL zawiera błędy.
---------------------------
OK
---------------------------Co może być przyczyną występowania tego błędu i jak go ominąć ?
"Eksperci" z infolini ZUS poradzili aby przeinstalować certyfikaty. - niepomogło ;(
Przy próbie wysłania przesyłki otrzymuje komunikat:
---------------------------
Płatnik
---------------------------
Zestaw dokumentów nr 73 nie został wysłany.
Wysłanie zakończyło się niepowodzeniem.Certyfikat sesji SSL zawiera błędy.
---------------------------
OK
---------------------------Co może być przyczyną występowania tego błędu i jak go ominąć ?
"Eksperci" z infolini ZUS poradzili aby przeinstalować certyfikaty. - niepomogło ;(
FRESCO dzieki mi tez tak poszlo
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.012 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 519.55 kB (Maksimum: 520.17 kB) ]