Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam, Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc, mamy w firmie problem dość poważny, utraciliśmy dostęp do usług domenowych co za tym idzie nie mamy dostępu do dysku w sieci na którym była przechowywana baza danych. Bez jej weryfikacji lub sprawdzenia nie jesteśmy w stanie uruchomić aplikacji. Nie jesteśmy również w stanie uruchomić usługi która jest odpowiedzialna za dostęp do tego dysku.
Musimy postawić na nowo system (cały) zainstalować Płatnika, jednakże mamy inny problem. Aktualnie program posiada już wprowadzone dane które musimy(!) oddzyskać. Ostatni zrzut danych był robiony 19 stycznia, dziś mamy 23 lutego i do dziś były wprowadzane dane do płatnika. Czy jest jakaś szansa aby przenieść płatnika na nowy komputer, przekopiować pliki (jakie?) żeby uruchomić program bez utraty wprowadzonych już danych ?
Rozumiem, że utracili Państwo dostęp do bazy danych, a potem robili Państwo zmiany w nowej bazie? Proszę ewentualnie o kontakt na pomoc@pomocnikplatnika.pl a może uda się pomóc.
Offline
[ Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 554.36 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]