Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Zaistniał problem z wysyłką po aktualizacji w programie.
15-go był problem z certyfikatami, program został zaktualizowany opcją z menu: Aktualizacja programu.
Następnie zostało wysłane zgłoszenie płatnika do ubezpieczenia (ZZA) - otrzymani potwierdzenie poprawności przesyłkil
17-go ten sam płatnik zostaje wyrejestrowany (ZWUA),
po weryfikacji system zwraca błąd krytyczny, że płatnik nie istnieje w ZUS.
Offline
Po aktualizacji w raportach RCA pojawia się komunikat błąd krytyczny
711110101 blok III łączna kwota składek Błędna łączna kwota składek ( podstawa 2600 - składki 822,64)
Pole Łączna kwota składek musi równać się sumie pól: Kwota składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe finansowane przez ubezpieczonego, płatnika, budżet państwa, PFRON i Fundusz Kościelny.
Po aktualizacji w raportach RCA pojawia się komunikat błąd krytyczny
711110101 blok III łączna kwota składek Błędna łączna kwota składek ( podstawa 2600 - składki 822,64)Pole Łączna kwota składek musi równać się sumie pól: Kwota składki na ubezpieczenie emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe finansowane przez ubezpieczonego, płatnika, budżet państwa, PFRON i Fundusz Kościelny.
proszę o odpowiedz-mam taki sam problem
Walczę z tym samym błedem na jednym komputerze - nawet całkowite przeinstalowanie płatnika nie pomogło. Czy ktoś wie o co chodzi?
Na innym komputerze ten sam plik zaimportowany nie zwraca żadnych błędnych o kwotach składek.
proszę odinstalować program Płatnik.
Po ponownym uruchomieniu komputera proszę sprawdzić czy odinstalowały się komponenty WRF, WRFSL i WRFKL.
Proszę usunąc katalogi Asseco Poland SA w program files lub pliki programu i w program data.
proszę następnie na nowo zainstalować program Płatnik.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.138 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 562.29 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]