Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam serdecznie,
Podczas wysyłki wyskakuje mi info, iż dane płatnika są nieaktualne. Próbuję je zaktualizować lecz przez cały dzień wyskakuje mi błąd.
Bardzo proszę o pomoc.
Status operacji: Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.
Wystąpił błąd podczas przygotowania i wysyłki oświadczenia. Funkcja DajFormularzDostepu nie powiodła się. Błąd wywołania funkcji DajFormularzDostepu. Serwer zwrócił błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. Proszę ponowić żądanie za kilka minut.
Pozdrawiam,
Izabela
Też mam ten problem, powstał po dzisiejszej aktualizacji płatnika.
Już działa. Aktualizowałam listy CRL.
Mój problem też po aktualizacji. Niestety wciąż to samo.
U mnie to samo. Płatnik niewidzi mojego odnowionego certyfikatu kwalifikowanego . Brak możliwości wysyłki deklaracji. Czy ktoś nam tu pomoże? dodzwonić się do zusu nie można , do Certum tez nie
też tak mam od dwóch dni...ktoś wie ,czy trwają jakieś konserwacje programu...nie mogę pobrać aktualizji i w związku z tym dokonać wysyłki(:
Błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. Proszę ponowić żądanie za kilka minut.
Błąd pojawia się przy pobieraniu danych z ZUS
Niestety ciągle to samo co kolega Damian pisze. Sprawdzane co 2-3 h nie można wysłać zestawu, a termin już dawno minął.
Przebieg aktualizacji: Komponenty i słowniki, Statusy przetowrzenia dokumentów - ok, dane w rejestrze płatnika - anulowane, a jak mogłem to anulować jak po wybraniu certyfikatu i wpisaniu PIN, robie wyślij i dalej wystąpił błąd i po...
co teraz?
Witam Mam dokładnie ten sam problem od 3 stycznia. Po 3 telefonach na pomoc techniczną do ZUS nie umieją mi pomóc. Ręce opadają może ktoś znajdzie w końcu rozwiązanie problemu.
Mam ten sam problem przy próbie aktualizacji danych płatnika po złożeniu podpisu wysyłam i dostaję od dwu dni komunikat: " Serwer zwrócił błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. "
U mnie to samo. :-(((((
Ja to mam od początku stycznia :((
Ja też męczyłam się dziś kilka godzin i u mnie pomogło zainstalowanie programu https://www.microsoft.com/pl-pl/downloa … x?id=17718 i dopiero zniknął komunikat o braku aplikacji serwera
Framework mam 4.5 zainstalowany, płatnik nadal nie chodzi. Próbowałem już przeinstalowywać program(bez rezultatu), migrowałem również bazę i też nie pomogło. Z rozmowy z ZUSem wynika, że ten błąd spowodowany jest brakiem aktualizacji metryki do 128. U mnie jest cały czas metryka 127 aktualizowana 20.12.2017 a u was też jest 127? Nr metryki wyświetla się w oknie przy aktualizacji komonentów, i jeszcze jedna rzecz: na stronie ZUSu jest metryka 128 do pobrania ręcznie ale po ściągnięciu, rozpakowaniu i próbie aktualizacji z dysku pojawia się oczywiście błąd aktualizacji także o co kaman???
Aktualizacja z menu programu i automatyczna nie działa tak samo aktualizacja z pliku. Jedyne rozwiązanie skorzystać z automatycznej aktualizacji podczas uruchamiania programu. W tym celu program należy UWAGA !!!! uruchomić z menu Start a nie z skrótu na pulpicie czy pasku zadań.
Po aktualizacji należy przekonwertować bazę i na nowo ustawić certyfikaty.
Wymagana metryka do pracy to 128.
Zrobiłem jak kolega napisał. Po uruchomieniu z programów zassało jakieś aktualizacje i teraz jest komunikat, że baza danych jest niezgoda z wersją programu. Jak teraz przekonwertować bazę SQL?
Już sobie poradziłem. Kolega Informatyk temat wyjaśnił. Działa w 100%. Śliczne dzięki za pomoc.
Gość, napisz jak sobie poradziłeś. Mi nadal nie działa...............dziś 10,01
Witam,U mnie pomoglo tez. Weszlam do Płatnika przez start i ponownie wybralam swoj certyfikat ( bo go usunelo z listy aktywnych)
POMOCY: uruchomiłam Płatnika z menu Start a nie z skrótu na pulpicie czy pasku zadań. Pobrało aktualizacje jednak teraz jest komunikat, że baza danych jest niezgoda z wersją programu.i należy przekonwertować bazę i na nowo ustawić certyfikaty. Co robic? Nie jestem informatykiem tylko użytkownikiem programu ....
Nie daję rady - nie działa. Próbowałam postępować zgodnie z radami ale mi nie wychodzi. Jestem załamana.
Informatyk................co tzn przekonwertować bazę danych?
No u mnie niestety nic nie działa
Witam Was.
No nareszcie znalazłem rozwiązanie. Tak jak tu ktoś napisał z menu start wybieramy uruchom , potem wyszukujemy P2start.exe - wtedy aktualizacja wykonuje się prawidłowo.
Jak uruchamiamy płatnika z ikonki (tj. P2.exe) to aktualizacja robiona z poziomu programu często wykonuje się nieprawidłowo.
Szkoda tylko, że trzeba tracić tyle czasu na znalezienie tej informacji, a na stronie ZUS nic nie ma ... dziadostwo za miliardy...
Pozdrawiam uciemiężonych użytkowników programu Płatnik
Bogusław
W ostatnim czasie miałem ten sam problem w 2 biurach. W jednym przypadku pomogła aktualizacja .NET Framework do wersji 4.7.1, natomiast w drugim utworzenie nowego konta użytkownika z prawami administratora po czy aktualizacje przebiegły pomyślnie.
Informatyk................co tzn przekonwertować bazę danych?
Baza sama się przekonwertuje przy uruchomieniu nowej wersji. Pytanie, czy będziesz mógł importować pliki kedu, bo ja nie mogę.
[ Wygenerowano w 0.015 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 578.62 kB (Maksimum: 595.41 kB) ]