Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Po wczorajszej aktualizacji Płatnika zostałam zmuszona do przeinstalowania systemu z XP na 7. Po zainstalowaniu Płatnika na 7, podczas sprawdzania aktualności danych płatnika w ZUS pojawia się taki błąd:
------------------------------------------------
Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
-------------------------------------------------
Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.
Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Błąd wywołania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Serwer zwrócił błąd: There was an error while trying to serialize parameter www.zus.pl/uszczelka:SprawdzAktualnoscDanych. The InnerException message was 'Maximum number of items that can be serialized or deserialized in an object graph is '65536'. Change the object graph or increase the MaxItemsInObjectGraph quota. '. Please see InnerException for more details.
Jak to naprawić?
Witam mam podobny problem. posiadam win7 po aktualizacji płatka do obecnej wersji jest problem w chwili wysyłania dokumentu lub aktualizacji komponentów wyświetla mi się dokładnie taki sam komunikat:
Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.
Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Błąd wywołania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Serwer zwrócił błąd: There was an error while trying to serialize parameter www.zus.pl/uszczelka:SprawdzAktualnoscDanych. The InnerException message was 'Maximum number of items that can be serialized or deserialized in an object graph is '65536'. Change the object graph or increase the MaxItemsInObjectGraph quota. '. Please see InnerException for more details.
co można z tym zrobić. ciekawe jest to że na innych kompach działa wszystko poprawnie. kiedy daję weryfikuj certyfikat dostaje info na zielono że wszystko jest ok i jest możliwy status wysyłek do zus więc o co chodzi skąd ten błąd. dzwoniłem do pomocy technicznej płatnika ale pan nie umiał mi pomóc i stwierdził że warto napisać maila na cot@zus.pl więc napisałem ze szczegółami i nie dostałem żadnej odpowiedźi.
#domi
U mnie niestety dokładnie ten sam problem z identycznym komunikatem.
Na razie nie znalazłem rozwiązania. Pisałem też na cot@zus.pl ale na chwilę obecną też brak odpowiedzi.
Pomaga ponowna instalacja programu przy wyłączonym antywirusie, po zainstalowaniu także pierwszą aktualizację należy wykonać z wyłączonym antywirusem.
Witam,
Nie pomogła ponowna instalacja programu, czy znalazł ktoś rozwiązanie tego problemu?
Reinstalacja nie pomogła. Instalacja Net.Framework zarówno 4.0 jak i 4.5 też nic nie dały. Jedynie uruchamianie płatnika z uprawnieniami administratora dosyć często daje nawet radę, bo niestety nie zawsze.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.009 sekund, wykonano 11 zapytań - Pamięć użyta: 524.04 kB (Maksimum: 525.27 kB) ]