Nie jesteś zalogowany na forum.
Cześć,
Niedawno odnowiłem certyfikat Certum do Płatnika - wszystko pomyślnie wgrane na kartę itp.
W płatniku robię wszystko zgodnie z tą instrukcją, aby zarejestrować w programie odnowiony certyfikat kwalifikowany: https://www.certum.pl/upload_module/wys … wanego.pdf
Problem polega na tym, że w płatniku (punkt 3.4 w instrukcji) przy próbie rejestracji certyfikatu kwalifikowanego jest widoczny tylko jeden certyfikat, który za niedługo wygasa, a nie widzę tego nowego... Czy to by miało związek z tym, że odświeżony cert ma ważność dopiero od 23-01-2017?
Tam, będzie widoczny dopiero po tej dacie. Też kilka odnowień temu się zakręciłem i obawiałem że coś poszło nie tak.
Zarejestrowany - pokaże się jak nadejdzie jego czas
[ Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 554.51 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]