Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam, mam problem. Dziś rano zainstalowałam płatnika na nowym komputerze. Skopiowałam bazę danych ze strego na nowy komputer i zaczęłam aktualizować program i dane płatnika. Niestety przy aktualizowaniu danych płatnika wyskakuje błąd (dokładnie przy podpisaniu oświadczenia podpisem elektronicznym). Pokazuje się komunikat: "Nie znaleziono certyfikatu użytkownika w magazynie certyfikatów osobistych płatnik". Zaktualizowałam listy TSL i i CRL. Czytnik kart działa bez zarzutu. Nie wiem jak mam to naprawić. Proszę o pomoc.
Witam
Miałem podobny problem na WIN XP prof. Wyjście z sytuacji było zainstalowanie certyfikatów do przeglądarki internetowej. Widocznie płatnik korzysta także z certyfikatów systemowych.
A zainstalowałaś w ogóle w systemie certyfikat kwalifikowany użytkownika z karty?
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.006 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 515.4 kB (Maksimum: 527.48 kB) ]