Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2016-07-05 08:54:46

patrycja
Gość

bład podczas aktualizacji

Witam, podczas aktualizacji komponentów programu i danych płatnika wyskakuje błąd:

---------------------------------
    Pobieranie plików aktualizacji...
    ---------------------------------

Nie można załadować pliku lub zestawu 'System.Web, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.


    ---------------------------------------------------
    Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
    ---------------------------------------------------

Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...


    ----------------------------------------------
    Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
    ----------------------------------------------

Przygotowanie danych o ubezpieczonych potwierdzonych...
Przygotowanie danych o ubezpieczonych niepotwierdzonych...
Przygotowanie danych o kompletach rozliczeniowych...
Przygotowanie danych płatnika...


    ------------------------------------------------
    Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
    -------------------------------------------------

Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.

Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Nie można załadować pliku lub zestawu 'System.Web, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.


    ---------------------------------
    Pobieranie statusów dokumentów...
    ---------------------------------

Wystąpił błąd podczas aktualizacji statusów dokumentów.

Statusy przetworzenia dokumentów nie zostały pobrane. Status odpowiedzi serwera: -1. Nie można załadować pliku lub zestawu 'System.Web, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.

Dodam, iż sprawdziłam wszystkie certyfikaty oraz CRL, są poprawne. Proszę o pomoc.

#2 2016-07-05 20:33:14

Zetaka
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

Ten sam problem. Nie blokuje żaden firewall, powyłączane były na próbę wszystkie zapory. Nic nie idzie wysłać, bo nie można pobrać nic. Taki syf, a czas ucieka.

#3 2016-07-07 13:51:36

Ania
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

Mam ten sam problem, już coś wiecie na ten temat?

#4 2016-07-08 06:15:05

marioem
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

Udało mi sie wczoraj dodzownic. Problem dotyczy komputerów z Windowsem XP (można próbować na innych systemach) . Z babka na infolinii udało mi się rozwiązać problem. Musicie wejść na stronę Zus'u i pobrać ten plik  : http://ftp1.zus.gda.pl/dystrybucja/slow … P2X_92.zip wypakować a następnie w programie płatnik wejść ( konto administratora) w administracja aktualizacja komponentów z pliku i wybieracie tylko plik metryka. Uruchamiacie ponownie Płatnika  // choć pani na infolinii każe komputer ponownie uruchomić// i sprawdzacie czy jest OK. Jeżeli nie to potem Prawy przycisk na Mój komputer i wybieracie Zarządzaj rozwijacie Narzędzia systemowe -> Podgląd zdarzeń -> Dzienniki systemu Windows-> wybieracie Aplikacje  a następnie prawym -> Właściwości -> sprawdzacie czy plik dziennika jest ustalony na 1024 kb  i klikacie na "Wyczyść dziennik" wedle uznania zapisujecie lub nie, analogicznie OK i zamykanie wszystko a potem ponowne uruchomienie Komputera. Odpalamy płatnika i albo się cieszymy że działa albo jeszcze raz próbujemy z aktualizacja metryki, ale tylko uruchamiamy program ponownie a następnie po uruchomieniu aktualizujemy wszystkie certyfikaty i listy CRL. Mi to pomogło nie wiem jak wam ale kłopot znikł. Jeszcze była opcja z sprawdzeniem plików - stan systemu ( wersji xml ale już nie pamiętam która wersja ich miała być) . Ogółem ktos dał d.... i podniósł komponen do wyżeszego frameworka a jak wiadomo XP'ki nie radza sobie najlepiejm dlatego warto przemyśleć przesiadkę na nowszy system

#5 2016-09-02 07:42:08

Mirek
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

Wykonałem poniższe kroki i płatnik na bazie access ruszył jak należy!
Sposób rozwiązania problemu pojawiającego się na Windows XP:
Przed wykonaniem poniższych czynności upewnić się, że znane jest hasło i lokalizacja bazy danych. Bazę zabezpieczyć przed usunięciem. W przypadku nieznajomości hasła można wykonać migrację bazy danych korzystając z programu Płatnik (Administracja - ustawienia bazy danych - baza - migracja bazy danych). Bazę proszę zamieścić w miejscu gdzie nie zostanie przez przypadek usunięta (np. Folder Moje Dokumenty albo dysk D).

1. Odinstalować Program Płatnika

2. Odinstalować wszystkie wersje programu Microsoft .Net Framework (Panel sterowania - Dodaj/usuń programy). Można to zrobić z poziomu panelu sterowania lub np. przy pomocy narzędzia Microsoft .NET Framework Repair Tool http://www.microsoft.com/en-us/download … x?id=30135

3. Wykonać restart komputera

4. Ponownie zainstalować .Net Framework 3.5
(proszę instalować z pełnego pakietu, nie przez instalator internetowy, pełny pakiet do pobrania ze strony producenta- Microsoft). Instalacja w zależności od komputera może trwać dosyć długo nawet 2h. Po pobraniu pakietu instalację przeprowadzałem z odłączonym kablem sieciowym, bo pakiet instalował się całą noc i musiałem przerywać i puszczać od nowa...

5. Wykonać ponownie instalację programu Płatnika z "Uruchom jako administrator".

Informacje od bardzo miłej Pani z infolinii Płatnika.

#6 2016-09-06 13:08:40

Regan
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

Wystarczy odinstalować NET.Framework 4.0 (w dodaj usuń programy).

#7 2016-09-07 08:31:35

Andrut
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

Regan napisał/a:

Wystarczy odinstalować NET.Framework 4.0 (w dodaj usuń programy).

Tak dokładniej to problemem jest NET Framework 4 Client Profile, wystarczy go odinstalować i płatnik zacznie śmigać, jeśli ktoś ma NET framework 4.0 to nie musi go ruszać, Płatnik będzie działał prawidłowo.

#8 2016-09-14 18:57:25

Edyta
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

Jesteś wielki chyba cię uściskam płatnik śmiga, pozdrawiam

#9 2017-08-23 20:18:03

bartek
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

witam gdzie mogę znależc na komputerze krok po kroku ten NET.Framework 4.0
Z góry Dziękuje

#10 2017-08-29 08:04:27

olo
Gość

Odp: bład podczas aktualizacji

Start -> Panel Sterowania -> Programy i Funkcje / Dodaj lub Usun programy -> Microsoft NET Framerwork

,
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 579.19 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]