Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam.
Podczas aktualizacji danych płatnika po przejściu na płatnika plus trzeba podpisać oświadczenie. Podpis jest aktualny i wszystko jest ok. Podczas wysyłki po jakimś czasie wyskakuje "Błąd: Błędne oświadczenie" i tak za każdym razem i nie można pobrać aktualizacji. Wie ktoś może o co chodzi ???
Dzieki z góry
Mam od dziś rana dokładnie taki sam problem.
Pisałem już o tym w równoległym wątku. "Błędne oświadczenie"
Dzięki. Własnie widzę.
Czekamy na rozwiązanie.
Mam ten sam problem od samego rana. Po podpisaniu prawidłowym hasłem i zaznaczeniu opcji, że zapoznałam się z regulaminem, po pewnym czasie od wciśnięcia opcji "wyślij" pojawia się informacja "Błąd: Błędne oświadczenie".
Dzwoniłam do oddziału ZUS i nie mają oficjalnego potwierdzenie, że jest jakiś błąd w programie Płatnik, ale pani z informacji powiedziała, że też od rana mają problem z programem, więc pewnie jest to ze sobą powiązane.
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 562.47 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]