Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2016-07-04 08:12:43

Kamil
Gość

Błąd: Błędne oświadczenie

Witam.
Podczas aktualizacji danych płatnika po przejściu na płatnika plus trzeba podpisać oświadczenie. Podpis jest aktualny i wszystko jest ok. Podczas wysyłki po jakimś czasie wyskakuje "Błąd: Błędne oświadczenie" i tak za każdym razem i nie można pobrać aktualizacji. Wie ktoś może o co chodzi ???
Dzieki z góry smile

#2 2016-07-04 08:30:15

Krzysztof
Gość

Odp: Błąd: Błędne oświadczenie

Mam od dziś rana dokładnie taki sam problem.

Pisałem już o tym w równoległym wątku. "Błędne oświadczenie"

#3 2016-07-04 08:33:11

Kamil
Gość

Odp: Błąd: Błędne oświadczenie

Dzięki. Własnie widzę.
Czekamy na rozwiązanie.

#4 2016-07-04 08:37:09

Basia1277
Gość

Odp: Błąd: Błędne oświadczenie

Mam ten sam problem od samego rana. Po podpisaniu prawidłowym hasłem i zaznaczeniu opcji, że zapoznałam się z regulaminem, po pewnym czasie od wciśnięcia opcji "wyślij" pojawia się informacja "Błąd: Błędne oświadczenie".
Dzwoniłam do oddziału ZUS i nie mają oficjalnego potwierdzenie, że jest jakiś błąd w programie Płatnik, ale pani z informacji powiedziała, że też od rana mają problem z programem, więc pewnie jest to ze sobą powiązane.

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 562.47 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]