Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam, świeży tu jestem ale sądzę że może to komuś pomóc, albo zwrócić uwagę we właściwym kierunku. Od ok 3 tygodni użytkuję WIN 10 a na nim Platnik 10.1.01.
I od początku miałem problem z
- zawieszaniem programu przy próbie aktualizacji
- zawieszaniem albo niemożnością połączenia
Infolinia sugerowała że moje problemy wynikają np z niewłaściwej wersji Microsoft.NET - ale ponieważ w WIN 10 jest najnowsza wersja .NET 4,6 i zwykły uzytkownik nie moze jej wyłączyć, zacząłem "grzebać "
Znalazłem, że:
- Płatnik podczas pracy wysyła żądania do pliku CSC.EXE będącego częścią .NET i ten plik wysyła dane dalej. Czeka ileś tam sekund i jeśli nie dotanie odpowiedzi to Płatnik się "odwiesza" i pisze na czerwono że jest problem z Microsoft.NET v 2.05 itd...
- nie będąc informatykiem poczytałem na kilku stronach (Tech Net, forum microsoftu że takie numery lubić program Visual Studio, który jest cześcią składową Microsoft.NET - tzn że program wykonuje jakąś funkcję, która właściwie powinien wykonywać inny program (nie mam pojęcia jaką)
- zbiża się 15-ty więc jestem już nerwowy bo mam kilkadziesiąt wysyłek przed sobą, i postanowiłem zagrac vabank
- uruchomiłem regedit
- wpisałem CTRL+F i szukaj CSC.EXE
- po minucie w rejestrze Windowsa znalazłem powiązanie programu visual studio i pliku csc.exe , czyli mój komputer miał na sztywno powiązanie wykonywanie tego programu przez visual studio.
- zaryzykowałem bo na komputerze oprócz płatnika nic ważnego i usunąłem te wpisy
- po odpaleniu Platnika - pobieranie aktualizacji ZADZIAŁAŁO. Widzę że Płatnik ściągnąl też nową wersję pliku P2.EXE, kazał mi dwukrotnie zrestartować aplikację i na razie działa bez zarzutu.....
Nie jestem informatykiem, ale pracuję na tym programie (płatnik) od samego początku i jeśli tak dalej pójdzie to niedługo sam go chyba napiszę....)
U mnie ten sam problem - niestety nie mam takiej wartości w rejestrze.
csc.exe występuje jedynie w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Diagnostics\Performance\Resolvers\SystemBinariesList
Jeżeli ktoś zna rozwiązanie byłbym wdzięczny.
Ps Mam nadzieje, że kiedyś developerzy płatnika zrobią jak należy.
Na czystej instalacji Windows 10 64 ten sam problem zawieszania.
Czy udało się komuś rozwiązać problem?
[ Wygenerowano w 0.006 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 519.51 kB (Maksimum: 527.63 kB) ]