Nie jesteś zalogowany na forum.
Jak w temacie system 64 bity.
Płatnik w Windows 10 nie chce zweryfikować dokumentów w win 7 działało.
Słyszałem ze Płatnik ten nowy 10 nie był testowany jeszcze na tej wersji Windowsa, bo ona weszła w trakcie kiedy sprawdzano jak to wszystko działa. Zrobiłem zrzuty ze stanu systemu z Płatnika i wysłałem na cot@zus.pl. Czekam na info.
Uruchomcie Płatnika w Trybie Zgodności z Windows 8 lub Windows 7. Bez tego program nie chciał nawet przejść Aktualizacji Programu i Danych oraz nie obliczał poszczególnych składek (przycisk WYLICZ).
Po zamianie ustawień wszystko działa.
Jak uruchomić płatnika w zgodności z win 8 lub 7?
Jakby ktos jeszcze mial problemy po update do W10:
podczas instalacji platnika konieczny jest zainstalowany .NET 3.5. W moim przypadku wystarczylo zainstalowac .NET, potem przeinstalowac platnika z opcja zachowania bazy.
[ Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 11 zapytań - Pamięć użyta: 562.4 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]