Nie jesteś zalogowany na forum.
Od dwóch dni nie mogę dać sobie rady z wysyłką. Przy każdej próbie pokazuje się komnikat ustanowienie połączenia z serwerem było niemożliwe. Pomocy!
Mam to samo od soboty. Może ktoś pomoże? Certyfikaty sprawdzone, ustawienia również i nic :-(
Ja też proszę o pomoc, ten sam komunikat i nie mam pojęcia co jest nie tak
U mnie pomogło coś takiego:
Ten problem może mieć różne przyczyny, w tym następujące:
•Łączność z Internetem została utracona.
•Witryna sieci Web jest tymczasowo niedostępna.
•Serwer nazw domen jest nieosiągalny.
•Serwer nazw domen nie zawiera listy dla domeny witryny sieci Web.
•W adresie może być błąd w pisowni.
•Jeśli to jest adres HTTPS (bezpieczny), kliknij menu Narzędzia, kliknij polecenie Opcje internetowe, kliknij kartę Zaawansowane i upewnij się, że w sekcji Zabezpieczenia są włączone protokoły SSL i TLS.
U mnie miałam wyłączone protokoły TLS.
Powodzenia
A jakie macie systemy operacyjne?
Miałam to samo od soboty dn.18.04.2015.
Pomogło zaznaczenie w ustawieniach: Internet Explorer/Opcje internetowe/zaawansowane/użyj TLS 1.0.
Miałam od lat odznaczone i działało.
Na infolinii powiedzieli, że były zmieniane ustawienia na ich serwerach i to dlatego ma być zaznaczona opcja użyj TLS 1.0
Też miałam taki problem. Rozwiązanie: włączyć Internet Explorer-Narzędzia-Opcje internetowe-Zaawansowane-zaznaczyć TLS 1.0
Ja w zupełnie innej sprawie-nie wiem czy mogę, ale mam kłopot ze zmianą składki wypadkowej na 2015/2016 rok. U "starych" płatników wszystko poszło OK, u nowych, wprowadzonych w 2015 roku opcja "dodaj" jest nieaktywna! Wszystkie aktualizacje komponentów są zrobione poprawnie.
Pomóżcie!
Wprowadź sobie tą kwotę na DRA i będzie ok
dzięki za odpowiedź. To zrobiłem wcześniej, ale zastanawia mnie czy nieaktywne "dodaj" to sprawka Płatnika czy mój błąd.
A co w Mozilla Firefox?
[ Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 570.97 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]