Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam i proszę o pomoc:)
Przy próbie weryfikacji i wysłania korekty "sklonowanej" DRA, uzyskuję komunikat :"Brak kompletu rozliczeniowego z ZUS za podany okres. Wyniki weryfikacji i wyliczeń bez tych danych mogą być błędne." Czy jest możliwość wysyłki takiego dokumentu, oczywiście po pozytywnej weryfikacji, czy też trzeba taką korekę złożyć osobiście w Zus-ie?
Z góry dziękuję za odp.
Jak robi się korektę DRA to zawsze musi być pod nią komplet dokumentów - bo jak inaczej taką korektę sporządzić ??? Zestaw musi być ale go nie wysyłam, pod korektą DRA wysyłam tylko dokumenty korygowane.
Jesteś podłączona do IPP. Musisz ściągnąć DRA z ZUS. Zmień w ustawieniach programu okres który Cie interesuje i następnie wykonaj aktualizację komponentów programu i danych płatnika. Komplety rozliczeniowe z ZUS znajdziesz w informacjach z ZUS. Na tej podstawie możesz puścić korektę
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 558.27 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]