Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Dobry wieczór,
Mam taki problem. Wypełniam dokumenty DRA do ZUSu i zrobiłem błąd w imieniu ubezpieczonego. Wpisałem MIREOSŁAW zamiast MIROSŁAW. Gorzej, że kliknąłem już "wyślij" i wydrukowałem ten dokument.
Moje pytanie jest takie: czy przyciśnięcie "wyślij" sprawiło że dokument jest już w bazie ZUSu, czy to tylko wysłanie do drukarki z niefortunnie nazwaną komendą? Zedytować wysłanego dokumentu nie mogę i nie wiem czy mogę po prostu stworzyć i "wysłać" (wydrukować) nowy dokument z prawidłowym imieniem i ten dokument fizycznie wysłać do ZUSu a ten błędny wyrzucić, czy też są na taką sytuację jakieś inne toki postępowania.
Pozdrawiam
Piotr
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.068 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 553.13 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]