Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam, ma taki problem, próbuje wysłać gotowe zestawy w płatniku i po wpisaniu pin'u wyskakuję wspomniany komunikat "Błąd podczas pobierania kontekstu klucza prywatnego do podpisu. Błąd windows 0x80090006. Nieprawidłowy podpis". I tak karta jest widoczna, certyfikat na niej też, przeinstalowałem CardManager'a, sterowniki do czytnika, wywaliłem i z powrotem zainstalowałem certyfikat w magazynie. W samym Płatniku również usunąłem certyfikat, zaktualizowałem płatnika, dodałem ponownie certyfikat, pobrałem listy CRL oraz certyfikaty ZUS'u. Jak również sprawdziłem fizycznie kartę, jej chip (oczyściłem) i przepiąłem czytnik do innego portu USB a mimo to błąd nadal się pojawia. Czy macie jeszcze jakieś propozycje?
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 553.03 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]