Nie jesteś zalogowany na forum.
Proszę o wsparcie, pomoc - bo chyba już wykorzystałam wszystkie możliwe opcje.
Podczas próby rejestrowania certyfikatu przez zdalny pulpit wyświetla się komunikat:
" Jeden lub więcej certyfikatów z łańcucha certyfikatów zostało unieważnionych. Nie udało się pobrać pełnego łańcucha certyfikatów." Dodam że mam klucz z Certum i kolega ma wyrobiony w tym samym czasie co ja i jego udało mi się bez problemu zarejestrować a swój nie mogę.
Kontaktowałam się z infolinią powiedzieli, że nie wspomagają rejestracji certyfikatu, infolinia płatnika odsyła do informatyka, a Pan info. rozkłada ręce... Pan od certfikatu twierdzi że teraz klucze mają jakieś zabezpieczenia, że nie da się podpisywać Płatnika umieszczonego na zadalnym pulpicie.
Może ktoś z Was miał podobny problem.
Jakie systemy? Jaki certyfikat? Skąd pochodzi komunikat o błędzie?
Jakie systemy? Jaki certyfikat? Skąd pochodzi komunikat o błędzie?
Logujemy się do serwera RDP z udostępnioną karta inteligentna
Certyfikat Certum
Podczas próby rejestrowania certyfikatu kwalifikowanego w płatniku zainstalowanym na serwerze, dostaje komunikat.
W takim razie sam certyfikat spróbujcie zainstalować logując się lokalnie.
Witam,
miałem podobny problem,
karta krypto podpięta do komputera do którego łączyłem się przez RDP, nie dało się podpisać zestawów.
rozwiązanie: zainstalowałem UltraVNC i do samego etapu podpisu łącze się przez VNC
[ Wygenerowano w 0.125 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 562.16 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]