Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2015-01-08 10:26:01

sylwia5555
Gość

problem z wysłaniem zestawu w płatniku

od miesiąca mam problem z przesłaniem zestawu dokumentów z Płatnika do ZUS(wcześniej było wszystko ok). Posiadam certyfikat kwalifikowany, niestety po włączeniu programu płatnik pojawia się informacja o certyfikacie kwalifikowanym użytkownika, że jest niepoprawna (data ważności 21.03.2015). Rejestrowanie listy crl z pliku/internetu nie jest możliwe.

Ponadto : Aktualizacja komponentów i danych płatnika - nie udaje się, dopiero gdy pobieram dok z pliku to otrzymuje info o przebiegu aktualizacji - aktualne
a jak sprawdzam przebieg aktualizacji to jest takie info:
    ---------------------------------
    Pobieranie plików aktualizacji...
    ---------------------------------

Pobieranie komponentów i słowników programu z dysku...
Brak plików do pobrania.

(wcześniej pobrałam na komputer najnowszy pakiet aktualizacji)

Jednak po próbie wysyłki zestawu - w kreatorze pojawia się długi komunikat (krok2/9) - wysyłka nie jest możliwa gdyż wysyłka nie może zostać wykonana bez aktualizacji komponentu programu i danych płatnika. Natomiast aktualizacja nie udaje się...

Bardzo proszę o pomoc, bo wyczerpują mi się pomysły

,
[Bot] claudebot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.034 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 554.12 kB (Maksimum: 1.34 MB) ]