Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2014-07-22 21:04:27

sgas
Gość

problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

zainstalowałam certyfikat kwalifikowany i mam komunikat: "nie można zagwarantować integralności tego certyfikatu, certyfikat może być uszkodzony lub mógł ulec zmianie", tu potwierdzę, że wgrywałam go zgodnie z instrukcją!!!
następnie gdy chcę go zaimportować w płatniku wyświetla mi się: "certyfikat nie został zarejestrowany, jeden lub więcej certyfikatów łańcucha posiada niepoprawną/niezgodną sygnaturę, status unieważnienie dla jednego lub więcej certyfikatów łańcucha certyfikatów nie może zostać określony, status odwołania jednego lub więcej certyfikatów z listy certyfikatów został wykonany w trybie offline w oparciu o nieaktualna lub brakującą listę CRL"
nadmienię, że mam aktualnego płatnika 9.01.001B
POMOCY!!! co 2 lata ta sama checa, zawsze są problemy

#2 2014-07-23 06:15:26

Wojtek I.
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Z jakiego centrum masz certyfikat?
Podpisywałeś nim jakiś plik .pdf?

#3 2014-07-23 16:06:39

sgas
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

CERTUM, podpisywałam aneks do umowy

#4 2014-07-31 02:59:14

Krychu_M
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Ja mam ten sam komunikat i dlatego mam pytanie. Czy poradziłeś sobie z tym, a jeżeli tak to jak ?

pozdrawiam

#5 2014-07-31 07:43:35

Wojtek I.
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Sprawdż w przeglądarce IE czy certyfikat jest w magazynie osobiste i czy nie ma przy nim jakiś nipokojących komunikatów.
Pamiętaj że certyfikatu nie powinno być w magazynie inne osoby

#6 2014-07-31 13:32:12

adalis
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Witam

I ja mam to samo, ktoś już  sobie z tym poradził ?

#7 2014-08-01 06:24:32

osZUSt
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

W przypadku certyfikatów z Centrum,

https://www.nccert.pl/zaswiadczenia.htm

pobrać i zainstalować w systemie:

28. Zaświadczenie certyfikacyjne dla UNIZETO TECHNOLOGIES S.A. w zakresie świadczenia usługi certyfikacyjnej polegającej na wydawaniu certyfikatów kwalifikowanych.
(CERTUM_QCA_2014.crt)

#8 2014-08-05 15:50:44

--
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Do: osZUSt

Dzięki, działa big_smile

#9 2014-09-18 18:49:28

gość 1
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

do osZUSt
dzieki dzieki dzieki działa !!

#10 2014-10-17 09:07:08

Sesar
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Witam. miałem podobny problem i taki sam komunikat tzn. nie mogłem zainstalować certyfikatu kwalifikowanego, który miałem na karcie (CERTUM), powoli brała mnie już złość a pomysły na rozwiązanie problemu się kończyły... Pomogła w sumie prosta rzecz a mianowicie: aktualizacja płatnika do wersji 9.01.001E aktualizacja list crl i certyfikatów ze strony www.nccert.pl i ponowna próba instalacji certyfikatu kwalifikowanego z karty certum... Mi pomogło i mam nadzieję, że wam też.... pozdrawiam...

#11 2015-02-16 00:24:35

luka
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

dzięki gościu, faktycznie tylko aktualizacja płatnika najnowszym softem pomaga. straciłem 3 godziny. gratuluję płatnikowi i certum, że ludzie sami muszą dochodzić

#12 2015-03-04 17:28:14

jula
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

dzięki tylko aktualizacja Płatnika daje możliwość zarejestrowania certyfikatu. Czemu nigdzie na stronie nie ma takiego komunikatu że trzeba zainstalować najnowszą wersję!! Człowiek niepotrzebnie traci czas na szukanie informacji na forach.

#13 2015-03-16 21:07:44

Asia
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Właśnie zakończyły się moje męki....problem się rozwiązał.
Zadziałało  zarejestrowanie z pliku tego: https://www.nccert.pl/ (plik nccert.crt) lub tego: https://www.nccert.pl/zaswiadczenia.htm (plik CERTUM_QCA_2014.crt)
Zarejestrowałam jeden po drugim więc nie wiem który pomógł.
Aktualizacja do najnowszej wersji płatnika nie była potrzebna (to był mój plan na kolejny krok ale ostatecznie nie musiałam tego robić). Dziękuję za pomoc i powodzenia.

#14 2015-06-10 11:19:35

zeas
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Asia napisał/a:

Właśnie zakończyły się moje męki....problem się rozwiązał.
Zadziałało  zarejestrowanie z pliku tego: https://www.nccert.pl/ (plik nccert.crt) lub tego: https://www.nccert.pl/zaswiadczenia.htm (plik CERTUM_QCA_2014.crt)
Zarejestrowałam jeden po drugim więc nie wiem który pomógł.
Aktualizacja do najnowszej wersji płatnika nie była potrzebna (to był mój plan na kolejny krok ale ostatecznie nie musiałam tego robić). Dziękuję za pomoc i powodzenia.

U mnie to też zdziałało (bez instalacji nowej wersji płatnika). Zrobiłem eksperyment: po zarejestrowaniu pierwszego pliku ( nccert.crt) nadal nie mogłem zarejestrować podpisu, po zarejestrowaniu drugiego (w moim przypadku SZAFIR_QCA_2014.crt) rejestracja podpisu poszła bez problemów. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam

#15 2016-02-11 08:17:03

JAAA
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

ASIA
Dzięki, pomogło

#16 2017-02-20 13:42:29

Informatyk
Gość

Odp: problem z instalacją certyfikatu kwalifikowanego!!!

Asia, dzięki.

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.027 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 578.13 kB (Maksimum: 1.22 MB) ]