Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam !
Przy próbie otworzenia płatnika występuje błąd "Baza danych posiada nieprawidłową strukturę. Nie udało się pobrać wersji danych" Błąd nieznany. Zaznaczam że nie było dokonywanych żadnych zmian i Płatnik z tą bazą działał bez problemów prawie 10 lat do dnia dzisiejszego.
Po odpaleniu "Płatnika" na innym komputerze z tą samą bazą działa wszystko super. Płatnik łączy się z tą bazą danych bez problemu. Gdzie tkwi błąd w tym pierszym komputerze który opisałem na poaczątku. Proszę o jakieś sugestie.
Witam,
mam dokładnie ten sam problem - komunikat o bazie danych posiadającej nieprawidłową strukturę... Identyczny błąd, tyle, że na nowym komputerze ze świeżym windowsem 7.
Zainstalowany płatnik otwiera się, a następnie od razu informuje o błędzie bazy (tej nowo utworzonej w trakcie instalacji). Próba otwarcia bazy już istniejącej przeniesionej z innego (działającego z płatnikiem komputera) daje podobny efekt.
Przeszłam dziś całą marszrutę z infolinią płatnika, instalowany był z milion razy... osobno komponenty WRF... raz tak, raz śmak... nic nie pomaga...
Czy ktoś ma jakieś pomysły na taki błąd?
Cześć,
Gdzie macie bazę danych?
Podajcie lokalizację
Ja umieszczałam bazę w różnych miejscach: w Moich dokumentach, w nowym katalogu na dysku C, na pendrivie, w katalogu macierzystym Płatnika z ł oraz z l...
Ileś różnych miejsc umieszczenia bazy i ileś prób instalacji Płatnika... z wyłączonym antywirusem i katalogiem bez polskich znaków...
Tworzyłam też nową bazę danych podczas instalacji. Wtedy pojawia się komunikat "Utworzenie bazy danych nie powiodło się. Nieznany."
Ręce opadają, a pracować na tym g... trzeba...
Jak masz taki komunikat to ja na Twoim miejscu sprawdziłbym jakie masz i czy wogóle masz MDAC i MS Jet.
Nie jest normalnym, że program nie chce utworzyć Ci nawet nowej bazy.
Dziękuję za podpowiedź. Szukałam MDAC w rejestrze:
na komputerze z działającym płatnikiem w rejestrze mam ścieżkę:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/DataAccess - i w tutaj FullInstallVer 6.1.7601.17514
Natomiast na komputerze z płatnikowym problemem w tej gałęzi w ogóle nie ma katalogu DataAccess...
Czy to oznacza, że mam kulawą wersję windows 7 bez MDAC?
Przepraszam, pomyłka - znalazłam. Dokładnie ten sam wpis FullInstallVer 6.1.7601.17514
Natomiast w katalogu SysWOW64 odnajduję plik msjet40.dll, więc chyba mam wszystko co potrzebne?
Sprawdź według instrukcji z linku jaką masz wersje komponentów:
http://support.microsoft.com/kb/301202/pl
najprawdopodobniej masz złe uprawnienia lub mapowania
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.010 sekund, wykonano 7 zapytań - Pamięć użyta: 528.52 kB (Maksimum: 529.31 kB) ]