Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witam serdecznie.
Zaktualizowałem dziś płatnika do wersji 9.
I chciałem sprawdzić czy wszystko gra wszedłem w przekaz elektroniczny w listy crl i pobrać listy.
jednak dostaje komunikat jak na screenie
Błąd rejestracji listy CRL.
Wskazana lista CRL utraciła ważność.
Do tego przy weryfikacji wstępnej przy informacji o certyfikacie kwalifikowanym użytkownika status mam : niepoprawny mimo że ważność tego certyfikatu jest wciąż aktualna, a on sam dodany jest do programu.
Jakieś pomysły co powinienem zrobić ?
1. Sprawdź datę/godzinę systemową. Jeśli nie jest prawidłowa, zamknij płatnika i dopiero wtedy ją popraw.
2. Wyłącz i włącz płatnika. Przejdź na Przekaz elektroniczny/Certyfikaty.
Jeśli pojawią się komunikaty, że ...za chwilę zostanie zainstalowany certyfikat, który rzekomo reprezentuje centrum certyfikacji... zgódź się na wszystkie.
3. Sprawdź adresy list CRL. Przekaz/Ustawienia przekazu elektronicznego/Listy CRL
- Lista CRL Głównego CC - http://crl.certum.pl/ca.crl
- Lista CRL Pośredniego CC - http://crl.certum.pl/l4.crl
- Lista CRL Narodowego CC - http://www.nccert.pl/arl/nccert-n.crl
- Lista CRL Centrum Kwalifikowanego - sprawdź na stronie swojego centrum certyfikacji.
4. Odpisz, jeśli pomogło, albo znalazłeś rozwiązanie. ;-)
witam
od rana walczę z Płóatnikiem i chyba wyczerpałam już wszsytkie możliowości cały czas pojawia mi się komunikat ---------------------------------
Pobieranie plików aktualizacji...
---------------------------------
Pobieranie komponentów i słowników programu...
Brak plików do aktualizacji.
---------------------------------------------------
Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
---------------------------------------------------
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
Odtwierdzanie danych samego płatnika...
Odtwierdzanie danych wszystkich ubezpieczonych...
Usuwanie wszystkich kompletów...
----------------------------------------------
Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
----------------------------------------------
Błąd sprawdzania aktualności danych płatnika w ZUS.
Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Błąd połączenia z usługą. Wyjątek wewn.: Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS.
---------------------------------
Pobieranie statusów dokumentów...
---------------------------------
Nie znaleziono żadnych przesyłek do pobrania statusów dokumentów.
nie wiem co robię nie tak?
Odinstaluj Płatnika i zainstaluj jeszcze raz. Mi pomogło.
do sps
Bardzo dziękuję sps za ten wpis z adresami list CRL, u mnie występował ten sam problem , weryfikował certyfikat jako niepoprawny, już nie wiedziałam co zrobić, a certyfikat nowy dopiero wydany. Po zmianie adresów pobrał prawidłowo listy CRL bez komunikatów o utraceniu ważności i zweryfikował mój certyfikat jako poprawny.
Wielkie dzięki!
Witam,
mi również pomogło jak koledze w poprzedniej odpowiedzi, wystarczyło wpisać: ...nccert-n.crl a domyślnie wyło bez opcji -n. Dzięki.
Szkoda, że takie drobnostki powodują problemy z wysyłaniem i weryfikowaniem dokumentów. W programach na androida aplikacje same się aktualizują i konfigurują, nie trzeba tracić cennego czasu. W płatniku zawsze są jakieś problemy.
Witam.
Sps bardzo pomogła Twoja informacja, mi też brakowało " -n". Po wpisaniu CRL-e się zauktualizowały w Płatniku v.10.
Mam jednak dalej problem z Aktualizacją programu i danych płatnika.
Pkt 1 jest "aktualne" a pkty 2 "Dane w rejestrze płatnika" i 3 "Statusy przetwarzania dokumentów" nie dotyczy.
Nie wiem co mam źle ustawione
Help .
Na innych płatnikach te aktualizacje przebiegają poprawnie.
mam problem w Płatniku , wersja 1.09.009F
wersję 10 mam jeszcze nie dopuszzconą w formie do użytku
program nie wylicza składek na ubezpieczenia społeczne osób na urlopach wychowawczych, cały czas widnieją puste pola , ktoś miał taki przypadek ? Reinstalacja aplikacji nie wiele dała ...
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 566.05 kB (Maksimum: 1.2 MB) ]