Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

#1 2014-01-31 12:46:00

OnlyTrue
Gość

Po aktualizacji do ver. 9 nie pobiera list CRL

Witam serdecznie.
Zaktualizowałem dziś płatnika do wersji 9.
I chciałem sprawdzić czy wszystko gra wszedłem w przekaz elektroniczny w listy crl i pobrać listy.
jednak dostaje komunikat jak na screenie

2md3ygl.jpg

Błąd rejestracji listy CRL.
Wskazana lista CRL utraciła ważność.

Do tego przy weryfikacji wstępnej przy informacji o certyfikacie kwalifikowanym użytkownika status mam : niepoprawny mimo że ważność tego certyfikatu jest wciąż aktualna, a on sam dodany jest do programu.

Jakieś pomysły co powinienem zrobić ?

#2 2014-02-01 18:44:19

sps
Gość

Odp: Po aktualizacji do ver. 9 nie pobiera list CRL

1. Sprawdź datę/godzinę systemową. Jeśli nie jest prawidłowa, zamknij płatnika i dopiero wtedy ją popraw.

2. Wyłącz i włącz płatnika. Przejdź na Przekaz elektroniczny/Certyfikaty.
Jeśli pojawią się komunikaty, że ...za chwilę zostanie zainstalowany certyfikat, który rzekomo reprezentuje centrum certyfikacji... zgódź się na wszystkie.

3. Sprawdź adresy list CRL. Przekaz/Ustawienia przekazu elektronicznego/Listy CRL
- Lista CRL Głównego CC - http://crl.certum.pl/ca.crl
- Lista CRL Pośredniego CC - http://crl.certum.pl/l4.crl
- Lista CRL Narodowego CC - http://www.nccert.pl/arl/nccert-n.crl
- Lista CRL  Centrum Kwalifikowanego - sprawdź na stronie swojego centrum certyfikacji.

4. Odpisz, jeśli pomogło, albo znalazłeś rozwiązanie. ;-)

#3 2014-02-11 14:46:28

beata
Gość

Odp: Po aktualizacji do ver. 9 nie pobiera list CRL

witam
od rana walczę z Płóatnikiem i chyba wyczerpałam już wszsytkie możliowości cały czas pojawia mi się komunikat     ---------------------------------
    Pobieranie plików aktualizacji...
    ---------------------------------

Pobieranie komponentów i słowników programu...
Brak plików do aktualizacji.


    ---------------------------------------------------
    Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
    ---------------------------------------------------

Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
Odtwierdzanie danych samego płatnika...
Odtwierdzanie danych wszystkich ubezpieczonych...
Usuwanie wszystkich kompletów...


    ----------------------------------------------
    Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
    ----------------------------------------------

Błąd sprawdzania aktualności danych płatnika w ZUS.
Błąd wykonania funkcji SprawdzAktualnoscDanych. Błąd połączenia z usługą. Wyjątek wewn.: Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS.


    ---------------------------------
    Pobieranie statusów dokumentów...
    ---------------------------------

Nie znaleziono żadnych przesyłek do pobrania statusów dokumentów.
nie wiem co robię nie tak?

#4 2014-06-11 13:42:05

Magda
Gość

Odp: Po aktualizacji do ver. 9 nie pobiera list CRL

Odinstaluj Płatnika i zainstaluj jeszcze raz. Mi pomogło.

#5 2015-02-02 15:31:25

lidka
Gość

Odp: Po aktualizacji do ver. 9 nie pobiera list CRL

do sps         
Bardzo dziękuję sps za ten wpis z adresami list CRL, u mnie występował ten sam problem , weryfikował certyfikat jako niepoprawny, już nie wiedziałam co zrobić, a certyfikat nowy dopiero wydany. Po zmianie adresów pobrał prawidłowo listy CRL bez komunikatów o utraceniu ważności i zweryfikował mój certyfikat jako poprawny.
Wielkie dzięki! smile smile smile

#6 2015-04-14 21:21:54

chomiczuk81
Gość

Odp: Po aktualizacji do ver. 9 nie pobiera list CRL

Witam,

mi również pomogło jak koledze w poprzedniej odpowiedzi, wystarczyło  wpisać: ...nccert-n.crl a domyślnie wyło bez opcji -n. Dzięki.

Szkoda, że takie  drobnostki powodują problemy z wysyłaniem i weryfikowaniem dokumentów. W programach na androida aplikacje same się aktualizują i konfigurują, nie trzeba tracić cennego czasu. W płatniku zawsze są jakieś problemy.

#7 2016-01-26 20:35:10

bea
Gość

Odp: Po aktualizacji do ver. 9 nie pobiera list CRL

Witam.
Sps bardzo pomogła Twoja informacja, mi też brakowało " -n". Po wpisaniu CRL-e się zauktualizowały w Płatniku v.10.
Mam jednak dalej problem z Aktualizacją programu i danych płatnika.
Pkt 1 jest "aktualne" a pkty 2 "Dane w rejestrze płatnika" i 3 "Statusy przetwarzania dokumentów" nie dotyczy.
Nie wiem co mam źle ustawione
Help sad sad sad.
Na innych płatnikach te aktualizacje przebiegają poprawnie.

#8 2016-02-01 13:32:44

andrew
Gość

Odp: Po aktualizacji do ver. 9 nie pobiera list CRL

mam problem w Płatniku , wersja 1.09.009F
wersję 10 mam jeszcze nie dopuszzconą w formie do użytku

program nie wylicza składek na ubezpieczenia społeczne osób na urlopach wychowawczych, cały czas widnieją puste pola , ktoś miał taki przypadek ? Reinstalacja aplikacji nie wiele dała ...

,
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

[ Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 566.05 kB (Maksimum: 1.2 MB) ]