Nie jesteś zalogowany na forum.
Witam
Podczas instalacji płatnika wyskoczył komunikat o następującej treści :
Nie udało się zainstalować pakietu "c::\Program Files\Asseco Poland SA\Płatnik\msxmlsp2.msi"
Błąd krytyczny podczas instalacji. Zainstaluj samodzielnie MS XML 4.0 SP2 lub ponów instalacje
po restarcie komputera"
Mam na pokładzie Win XP SP3 oraz wymagany MSXML.4.0 SP2.
Prośba o pomoc jak temu zaradzić. Może ktoś zetknął się z podobnym problemem
i go rozwiązał.
Nie przejmuj sie tym bledem.
Po instlalacji platnika v9 mozesz zainstalowac ponownie ten komponent z tego linku:
http://www.microsoft.com/en-us/download … x?id=19662 (pobierasz tylko plik msxml.msi).
Po prostu biblioteka jest w uzyciu i system nie pozwala na nadpisanie jej przez inny niz podpisany przez MS program.
Odinstalowałem SP2 XML'a i instalacja Płatnika poszła bez przeszkód. Dokładnie jak napisałeś. Komponent był używany przez system i nie dał się nadpisać. Dziękuje za szybka odpowiedź i pozdrawiam :-)
Jest problem. PC nie ma internetu. Płatnik robi wydruk i zanoszę go do ZUS.
Po zainstalowaniu (aktualizacji z 8.) Płatnika 9.0 i po przejęciu starej bazy danych, pojawił się komunikat o PRAWIDŁOWOŚCI INSTALACJI.
Po otworzeniu jak zawsze zaimportowałem jak zawsze dane z listy płac za listopad i dałem zweryfikuj.
I pojawił sie problem.
kilka komunikatów KRYTYCZNYCH.
np. 69004601 Krytyczny Blok II Pole NIP Dokument ma niepotwierdzone dane płatnika W ZUS
Jak dam pokaż błąd, to wskazuje na mój nr NIP, który jest tam prawidłowy.
Są jeszcze błędy pracowników ( których dane są wpisane prawidłowo.
Oczywiście do Płatnika 8 powrócić się nie da.
Co zrobić ( do ZUS dodzwonić się to by musiał być jakiś cud.
Wybierz w Płatniku Administracja i aktualizacja komponentów i danych płatnika i pobierz aktualizacje i teraz zweryfikuj dokumenty.
Witam
mam problem z tym płatnikiem nowym instalowałem 20 razy i tak i cudowałem i wogl i ciągle ten sam bład ta nowa wersja jakas bubel ;//
1. Pojawia się komunikat “Obiekt Nupdater_com nie został poprawnie zainstalowany.
“Błąd inicjacji interfejsu INUSZKlient. Komponent NUSZKlient_COM nie może być zarejestrowany w systemie
win7 64bi
A to kilka problemów i rozwiązań w nowym płatniku :
1. Pojawia się komunikat “Obiekt Nupdater_com nie został poprawnie zainstalowany.
“Błąd inicjacji interfejsu INUSZKlient. Komponent NUSZKlient_COM nie może być zarejestrowany w systemie”
rozwiązanie :
Start > w polu “uruchom” wpisujemy cmd -> przechodzimy do katalogu Płatnika (cd “C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik” ) -> i wydajemy polecenie :
rejasm ASSECO.IMIR.dll
rejasm NUpdater_COM.dll
rejasm NUSZKlient_COM.dll
http://lazowski.wordpress.com/2013/12/0 … -juz-jest/
Witam ponownie.
Robiłem tak ale nie szło błąd wyskakiwał...;// Jakieś inne? metody?
Również przy probie rejestracji NUSZKlient_COM.dll dostaje komunikat: Acces to the registry key 'HKEY_CLASSES_ROOT\Record'is denied
Do tego podczas łączenia z baza sql podczas konwersji dostaje: "Nie udało się skonwertować serii 5 do 6: brak"
jakaś podpowiedz?
Witam. Instalacja Płatnika idzie wzorcowo, jednak na końcu pojawia się komunikat: "Nie został poprawnie zainstalowany WRFSL(brak interfejsu). Program Płatnik nie będzie funkcjonował właściwie. Zainstaluj samodzielnie pakiet WRFSL lub ponów instalację Płatnika" - Pomimo kilkudziesięciu prób - efekt jest ten sam. Bardzo proszę o pomoc.
Sigis
witam, wpisując podstawę na ubezpieczenie chorobowe program ją "zeruje" i nie liczy tego ubezpieczenia. W czym tkwi problem?
Witam. Mamy trzy komputery. Jeden z nich to matka, na której został zainstalowany nowy płatnik. Czy na pozostałych dwóch komputerach będzie można pracować i wysyłać dokumenty ze starego płatnika? Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję.
witam, wpisując podstawę na ubezpieczenie chorobowe program ją "zeruje" i nie liczy tego ubezpieczenia. W czym tkwi problem?
Witam ponownie.
Robiłem tak ale nie szło błąd wyskakiwał...;// Jakieś inne? metody?
Mnie się udało, przełączyłem serwer (na którym jest też serwer terminali) na instalacje aplikacji - change user /install
Po instalacji change user /execute
nie mogę utworzyć informacji IMIR za grudzień pomimo że udało mi się wysłać deklarację w nowej wersji Płatnika. Aktualizacje są pobrane, jednak pojawia się komunikat że aktualizacja danych z repliki zus nie została wykonana. Nie można utworzyć informacji. Informacja możne być utworzona tylko na podstawie danych pobranych z zus. Może coś przeoczyłam? Proszę o pomoc
Również przy probie rejestracji NUSZKlient_COM.dll dostaje komunikat: Acces to the registry key 'HKEY_CLASSES_ROOT\Record'is denied
Do tego podczas łączenia z baza sql podczas konwersji dostaje: "Nie udało się skonwertować serii 5 do 6: brak"
jakaś podpowiedz?
Też mam taki sam problem ktoś wie jak to rozwiązać???
Wszystkie błędy usuwa, póki co instalacja wersji A
http://www.platnik.info.pl/download.htm
U mnie problemy zaczęły się po zainstalowaniu wersji A, odinstalowałam ją i zainstalowałam na nowo wersję pierwszą. Działa:). Aktualizacje przebiegają prawidłowo. Zrobiłam to niedawno, myślę że coś poprawili - jest nowa metryka z końcówką 1.27.
witam
po instalacji płatnika 9 pojawia się błąd
"nie został poprawnie zainstalowany WRFSL (brak interfejsu) Program płatnik nie bedzie funkcjonował własciwie . Zainstaluj samodzielnie pakiet WRFSL "
win xp z sp3, baza na SQLserwer
próbowałem ponownie instalować tą wersje ale błąd się powtarza.
nie pobiera również aktualizacji słowników po odpaleniu.
System Windows XP Media Center z SP3 i instalacja Platnika w wersji 9A z 24.12.2013 nie rozwiązała problemu z WRSFL - braku interfejsu.
Na czystej instalce XP Home Edition z SP2 poszło bez problemu. Nadal szukam przyczyny.
Mam ten sam problem co ptasior. Po uruchomieniu programu jest komunikat " Nie został poprawnie zainstalowany WRFSL (brak interfejsu). Program Płatnik nie będzie funkcjonował właściwie. Zainstaluj samodzielnie pakiet WRFSL lub ponów instalację programu Płatnik". Po zalogowaniu wyskakuje " Nie udało się załadować interfejsu zasilania siłowników. Program nie będzie działał prawidłowo. Skontaktuj się z dostawcę oprogramowania lub zainstaluj program ponownie". Nie można też zaktualizować komponentów i siłowników programu - wyskakuje błąd pobierania.
Kilkakrotnie na nowo instalowałam program i nic. Udało mi się dodzwonić na infolinię dziś rano (bo teraz wszystkie linie zajęte) i kazali całkowicie odinstalować Płatnika, odinstalować wszystkie pliki WR, wywalić Katalog Asseso, zrestartowć komputer i zainstalować ponownie Płatnika i...nic! Dalej to samo! Proszę o pomoc!
Sylwia, o ile wiem problem z WRFSL nie jest rozwiązany.
http://forum.platnik9.pl/index.php/topic,16.0.html
Wstawiam Płatnika w wersji 9.01.001 ze względu na problemy z pobraniem pliku z serwera, których sam doświadczyłem.
http://chomikuj.pl/dudek66/P*c5*82atnik+9.01.001
Mam nadzieję, że się przyda.
Wyobraźcie sobie, że na innym komputerze u mnie w pracy przed chwilą zainstalowałam Płatnika bez problemu i wszystko działa! W tym komputerze jest Windows7 i jest ok. Ja mam XP, więc to chyba jest coś w ustawieniach systemu. Tylko niby mam wszystko co jest wymagane dla xp. Co za porażka- dwa dni się wściekam, mam nadzieję, że szanowny ZUS do 15-go coś wyjaśni i poprawi! Proszę wpisujcie, jak coś uda się Wam zdziałać.
Ja miałem problem z instalacją WRFSL na Windows XP Media Center Edition 2002. Próbowałem wielokrotnie instalować płatnika w wersji 9.01.001 jak i 9.01.001A, odinstalowywać WRFSL i ponownie instalować, naprawić pakiet WRFSL i zawsze to samo. Zainstalowałem czysty system Windows XP Media Center Edition 2005 z SP2 z płyty recovery dostarczonej przez Vobis i przed instalacją czegokolwiek (recovery i tak wrzuciła wiele poprawek Microsoft) zainstalowałem Płatnika - na czystym systemie. Otrzymałem ten sam komunikat - Nie został poprawnie zainstalowany WRFSL (brak interfejsu).
Podczas instalacji z płyty recovery system jest w wersji angielskiej i później jest doinstalowywana nakładka spolszczająca system. Może to być u mnie problem. Ja zainstalowałem w miejsce XP Media Center wersję XP Home Edition PL i nie ma już błędów. Może to jest jakiś konflikt z wersjami pakietów dodatkowych jak framenetwork lub MSXML w wersji angielskiej systemu - przy instalacji na czystym systemie pakiety te instalowane są z instalki Płatnika, może nazwy katalogów, które są spolszczane.
A to kilka problemów i rozwiązań w nowym płatniku :
1. Pojawia się komunikat “Obiekt Nupdater_com nie został poprawnie zainstalowany.
“Błąd inicjacji interfejsu INUSZKlient. Komponent NUSZKlient_COM nie może być zarejestrowany w systemie”rozwiązanie :
Start > w polu “uruchom” wpisujemy cmd -> przechodzimy do katalogu Płatnika (cd “C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik” ) -> i wydajemy polecenie :
rejasm ASSECO.IMIR.dll
rejasm NUpdater_COM.dll
rejasm NUSZKlient_COM.dll
http://lazowski.wordpress.com/2013/12/0 … -juz-jest/
W windows xp próbowałem:
>regsvr32 ASSECO.IMIR.dll
>regsvr32 NUpdater_COM.dll
>regsvr32 NUSZKlient_COM.dll
i przy wszystkich pojawiał się komunikat w stylu:
"Załadowano plik ASSECO.IMIR.dll, ale nie można odnaleźć punktu wejścia DllRegisterServer. Nie można zarejestrować tego pliku
Czy da się z tym coś zrobić?
Witam
w sprawie WRFSL odsyłam do mojego postu tutaj:
http://pomocnikplatnika.pl/forum-platni … 5406#p5406
mnie się udało na Windows XP Media Center przewalczyć temat.
Pozdrawiam
Kacper
Jest problem. PC nie ma internetu. Płatnik robi wydruk i zanoszę go do ZUS.
Po zainstalowaniu (aktualizacji z 8.) Płatnika 9.0 i po przejęciu starej bazy danych, pojawił się komunikat o PRAWIDŁOWOŚCI INSTALACJI.
Po otworzeniu jak zawsze zaimportowałem jak zawsze dane z listy płac za listopad i dałem zweryfikuj.
I pojawił sie problem.
kilka komunikatów KRYTYCZNYCH.
np. 69004601 Krytyczny Blok II Pole NIP Dokument ma niepotwierdzone dane płatnika W ZUS
Jak dam pokaż błąd, to wskazuje na mój nr NIP, który jest tam prawidłowy.
Są jeszcze błędy pracowników ( których dane są wpisane prawidłowo.
Oczywiście do Płatnika 8 powrócić się nie da.
Co zrobić ( do ZUS dodzwonić się to by musiał być jakiś cud.
Przy braku połączenia z internetem Płatnik nie zweryfikuje prawidłowości danych płatnika. Po prostu płatnicy korzystający wyłącznie z wysyłki dokumentów poprzez wydruk, będą wysyłać zestawy dokumentów z błędami krytycznymi, ... co ZUS uznał za "normalne"...
Również potwierdzam - metoda jest skuteczna również w moim przypadku - system Windows XP Media Center Edition 2005. Dobra robota Kacpero.
Nowa wersja płatnika to śmiech na sali,podejrzewam że to eksperymentalny projekt zusu w którym uczestniczyło grono wyselekcjonowanych małp które za zdanie miały napisać płatnika wer.9 Projekt po części udało się zrealizować,niestety program został przetestowany tylko na jednej super maszynie z jedną tylko wersją systemu,z tego powodu do małp nie dotarły informacje o nowych błędach które pojawiają się na innych maszynach.Firma prokom razem z rządem za zaoszczędzone pieniądze postanowiła się ochlać i wynająć najlepsze dziwki w kraju.
problem z WRFSL
problem z WRFSL
problem z WRFSL
problem z WRFSL
ROZWIĄZANIE
wejść C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik
odpalić i przeinstalować WRFSLx86
mi pomogło,
pozdrawiam
Przy wykonywaniu: >RejAsm.exe SlownikiY.dll mam komunikat:
Nazwa 'RejAsm.exe' nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnętrzne lub zewnętrzne, program wykonywalny lub plik wsadowy.
Jak to zarejestrować
Przy wykonywaniu: >RejAsm.exe SlownikiY.dll mam komunikat:
Nazwa 'RejAsm.exe' nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnętrzne lub zewnętrzne, program wykonywalny lub plik wsadowy.Jak to zarejestrować
Już rozwiązane. Po ponownej instalacji płatnika plik pojawił się.
Witam. Instalacja Płatnika idzie wzorcowo, jednak na końcu pojawia się komunikat: "Nie został poprawnie zainstalowany WRFSL(brak interfejsu). Program Płatnik nie będzie funkcjonował właściwie. Zainstaluj samodzielnie pakiet WRFSL lub ponów instalację Płatnika" - Pomimo kilkudziesięciu prób - efekt jest ten sam. Bardzo proszę o pomoc.
adam napisał/a:Jest problem. PC nie ma internetu. Płatnik robi wydruk i zanoszę go do ZUS.
Po zainstalowaniu (aktualizacji z 8.) Płatnika 9.0 i po przejęciu starej bazy danych, pojawił się komunikat o PRAWIDŁOWOŚCI INSTALACJI.
Po otworzeniu jak zawsze zaimportowałem jak zawsze dane z listy płac za listopad i dałem zweryfikuj.
I pojawił sie problem.
kilka komunikatów KRYTYCZNYCH.
np. 69004601 Krytyczny Blok II Pole NIP Dokument ma niepotwierdzone dane płatnika W ZUS
Jak dam pokaż błąd, to wskazuje na mój nr NIP, który jest tam prawidłowy.
Są jeszcze błędy pracowników ( których dane są wpisane prawidłowo.
Oczywiście do Płatnika 8 powrócić się nie da.
Co zrobić ( do ZUS dodzwonić się to by musiał być jakiś cud.Przy braku połączenia z internetem Płatnik nie zweryfikuje prawidłowości danych płatnika. Po prostu płatnicy korzystający wyłącznie z wysyłki dokumentów poprzez wydruk, będą wysyłać zestawy dokumentów z błędami krytycznymi, ... co ZUS uznał za "normalne"...
Warto zauważyć, że w wymaganiach instalacyjnych nowego płatnika wymienione jest m.in. połączenie z internetem. Więc jeśli tego połączenia nie ma, nie ma się co dziwić, że płatnik nie działa tak jak by się tego chciało.
Jeśli ktoś ma problem ze ściągnięciem płatnika w wersji 9.01.001A
to wystawiam instalkę
http://catshare.net/jEi75cn8kWZWzNBG/Install_(2).exe
Witam,
ja mam również problem z konwersją bazy SQL w nowym Płatniku 9.
Pojawia się błąd : "nie udało się skonwertować serri 5 do 6: brak" i tyle. Nie chce dalej pójść. Czy ktoś rozwiązał u siebie taki problem?
Witam, mam problem z tym błędem w konwerski "brak serii 5 do 6"
Pomocy
błąd przy konwersji "serii 5 do 6", rozwiązuje wersja 9.01.001 A
ja ściągnąłem do z jakiegoś mirrora.
http://a26.catshare.net/dl/23156011/454 … %20(2).exe
Ściągnąłem tą wersję, jednak problem z konwersją bazy nadal występuje. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
Odinstaluj PP i regedit ( edytor rejestru ) usuń w HLM/Software/Asseco pozostałości po Płatniku a potem odinstaluj z systemu komponenty WRF WRFKL i WRFSL. Uruchom komputer ponownie i zainstaluj płatnijak w jak W7 to Uruchom plik jako administrator i po instalacji podłącz bazę do płatnika.
W trakcie instalacji pojawil sie blad, ze nie mozna zainstalowac MS XML 4.0 SP2 i nalezy go zainstalowac recznie. Zainstalowalem go recznie, w programie ciagle pojawia sie komunikat, ze 'obecny stan certyfikatow nie pozwala na przekazywanie przesylek do ZUS'. Nie widze tez ponizej certyfikatu kwalifikowanego. Wiem, ze jest zarejestrowany, w innych opcjach go widze.
Gdy klikam w oknie 'Weryfikacja wstepna' przycisk 'rejestruj certyfikat kwalifikowany' to na moment cos sie pokazuje i znika. Mam informacje, ze brak certyfikatu kwalifikowanego. Dlaczego? Zrobilem nawet aktualizacje proCertumCardManager.3.2.0.144. Nadal nic.
Nie mogę utworzyć IMIR w jednej z firm (w płatniku mam założone 2) - pojawia się komunikat: "Dokumenty Informacja miesięczna dla os. ubezp. nie został utworzony ponieważ w kompletach rozliczeniowych z ZUS brak pozycji raportów za wskazanych ubezpieczonych" - oczywiście w kompletach mam te pozycje. W drugiej firmie wszystko ok, więc nie wiem co robić
Witam, przy wysyłce do ZUS w kroku 6/9 wysyłki mam komunikat:
"Nastąpił błąd podczas zapisywania danych zestawu dokumentów!
Nie udało się podnieść obiektu Paxmla1lib_tlb::IXMLParser"
Ktoś miał taki błąd? Instalacja wersji 9 odbyła się bez błędó, to samo jeśli chodzi o rejestrację certyfiaktów itp.
U mnie problemy zaczęły się po zainstalowaniu wersji A, odinstalowałam ją i zainstalowałam na nowo wersję pierwszą. Działa:). Aktualizacje przebiegają prawidłowo. Zrobiłam to niedawno, myślę że coś poprawili - jest nowa metryka z końcówką 1.27.
Czy po odinstalowaniu programu utraciłeś historię dokumentów, tj. wysłane zestawy dokumentów, wiadomości , czy też zarhiwizowałeś je wcześniej.
Witam, instalacja wersji 9 ok, dokumenty wysłane, potwierdzone. Zainstalowałem patch B , wydruki IR IM są bez polskich znaków, mimo zmiany parametrów wydruku - wychodzą obcięte z prawej strony - nie widać składki zdrowotnej. Sam "wygląd" informacji jest koszmarny. Pomocy!
@czarnarozpacz
Zobacz ostatnie posty, jest opis co można sprawdzić i jak ja sobie z tym poradziłem:
http://pomocnikplatnika.pl/forum-platni … hp?id=1060
Ogólnie to jest parodia tego co się dzieje...
@czarnarozpacz
A ściślej to skorzystałem ze sposobu kolegi Serweryn zamieszczonej w tym temacie:
http://pomocnikplatnika.pl/forum-platni … hp?id=1015
(wydruk 2 dokumentów na jednej stronie do pdf-a)
Wszystkie problemy płatnika dla wersji Windows 7 i 8 wynikają:
1. Tylko i wyłącznie z nazwy programu. Należy program zainstalować pod nazwą "Platnik" a nie "Płatnik" czyli bez polskich liter, wtedy to instalacja i rejestracja komponentów przebiegać będzie pomyślnie.
Pozdrawiam
Witam,
Mam problem z generowaniem miesięcznego/rocznego raportu dla ubezpieczonego.
W płatniku ma zdefiniowanych ze czterech płatników i w trzech idzie wszystko ok, natomiast w jednym jest problem:
Kreator zwraca błąd:
Dokument Informacja miesięczna dla osoby ubezpieczonej nie został utworzony, ponieważ w kompletach rozliczeniowych z ZUS brak pozycji raportów za wskazanych ubezpieczonych
w logu generowanym informacja:
2014-07-15 20:22:42 Błąd: System.InvalidCastException: Określone rzutowanie jest nieprawidłowe.
w System.Data.OleDb.ColumnBinding.ValueString()
w System.Data.OleDb.OleDbDataReader.GetString(Int32 ordinal)
w ASSECO.IMIR.InformacjaMiR.IMIRXML_DOK_5_6(String PatchIn, Int32 ID_UB_ZUS, Int32 ID_PL_ZUS, String OKROZLOD, String OKROZLDO, String ROK, String NUMER, String ConnectionString)
Czy ktoś może mnie naprowadzić? była wersja płatnika 9.001.001 zainstalowałem z D i nic nie pomogło.
Witam,
Mam problem z generowaniem miesięcznego/rocznego raportu dla ubezpieczonego.
W płatniku ma zdefiniowanych ze czterech płatników i w trzech idzie wszystko ok, natomiast w jednym jest problem:
Kreator zwraca błąd:
Dokument Informacja miesięczna dla osoby ubezpieczonej nie został utworzony, ponieważ w kompletach rozliczeniowych z ZUS brak pozycji raportów za wskazanych ubezpieczonychw logu generowanym informacja:
2014-07-15 20:22:42 Błąd: System.InvalidCastException: Określone rzutowanie jest nieprawidłowe.
w System.Data.OleDb.ColumnBinding.ValueString()
w System.Data.OleDb.OleDbDataReader.GetString(Int32 ordinal)
w ASSECO.IMIR.InformacjaMiR.IMIRXML_DOK_5_6(String PatchIn, Int32 ID_UB_ZUS, Int32 ID_PL_ZUS, String OKROZLOD, String OKROZLDO, String ROK, String NUMER, String ConnectionString)Czy ktoś może mnie naprowadzić? była wersja płatnika 9.001.001 zainstalowałem z D i nic nie pomogło.
Potwierdzam występowanie niniejszego błędu.
Zainstalowano: Płatnik 9.01.001 A - wersja pełna, wraz z nakładką D.
mam ten sam błąd. Zainstalowałam wersję płatnika z D i nie pomogło. Proszę o podpowiedź jak to naprawić.
Wpisz nazwę skróconą w rejestrze płatnika powinno pomóc
super, zadziałało ! Dzięki .
witam mam problem z otwarciem programu płatnik . -przedtem nie mogłam wpisać małych liter w hasło do administratora a teraz wogóle nie mogę go otworzyć
Nie przejmuj sie tym bledem.
Po instlalacji platnika v9 mozesz zainstalowac ponownie ten komponent z tego linku:
http://www.microsoft.com/en-us/download … x?id=19662 (pobierasz tylko plik msxml.msi).
Po prostu biblioteka jest w uzyciu i system nie pozwala na nadpisanie jej przez inny niz podpisany przez MS program.
Jestem już po reinstalacji MS XML, Płatnika i wciąż otrzymuję przy próbie wysyłki zestawu w kroku 6 wizarda komunikat:
nie udało się podnieść obiektu paxmla1lib_tlb::ixmlparser
Nie udało się podnieść obiektu paxmla1lib_tlb::ixmlparser - komunikat powodowany był przez brak starych bibliotek .NET. Należało zainstalować WSZYSTKIE wersje .NET, a następnie zaktualizować je.
[ Wygenerowano w 0.028 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 674.63 kB (Maksimum: 1.18 MB) ]