Nie jesteś zalogowany na forum.
Data utworzenia zestawu: 2019-11-29 08:04:41
Liczba dokumentów: 5
Liczba bloków wielokrotnych: 164
Status weryfikacji: Informacje
Podpisany: Tak
Wysłany: Nie
Komunikat błędu: Nie można zweryfikować certyfikatu. Brak aktualnej listy CRL.
Metoda przekazu:
Kanał komunikacji: EWD
Identyfikator przesyłki do ZUS:
Witam. Mam problem z wysyłką dokumentów do Zus. Wysyłając pierwszy dokument wszystko idzie prawidłowo natomiast przy próbie wysłania kolejnych program 'zawiesza sie'. Dochodzi do tego ,że musze po kilka razy uruchamiać program aby wysyłka była możliwa. Proszę o odpowiedź .Pozdrawiam.
wpisujcie sam adres - bez https:// - czyli www.ewd2.wroclaw.zus.pl wtedy działa wysyłka dokumentów inaczej zatrzymuje się na kroku 8/9 z komunikatem "Nie można określić nazwy serwera lub adresu"
Jednak trzeba sobie odpuscic wysylke do poniedzialku..
Czy jutro ładnie pójdzie, nie wydaje mi się, ponieważ jutro jest 27 a;
27-28.03.2014 - Węzeł internetowy EWD w Warszawie - https://www.ewd2.warszawa.zus.pl/
Możesz w Ustawienia Przekazu wpisać na sztywno adres do wysyłki, w dniach 25-26 należy wpisać;
https://www.ewd2.warszawa.zus.pl/, w dniach 27-28 https://www.ewd2.wroclaw.zus.pl/
aj..
przegapilem wczesniejszy post ;-)
mam nadzieje ze jutro ładnie mi pojdzie wysylka..
Witam,
mam problem z wysylka ZWUA.
Aktualizacj kompnentow -> raz sie udaje a raz nie
jak sie uda to przechodze przez etap podpisywania dok. i w kroku 8/9 po chwili pojawia sie (brak odpowiedzi) a po 1 minucie
- ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe-
moze ktos pomoc?
dzieki wielkie
pzdr
Komunikat w sprawie planowanej niedostępności stron EWD
Szanowni Państwo,
Z przyczyn natury technicznej, związanej z rozbudową infrastruktury sprzętowej, strony przyjmowania dokumentów elektronicznych oraz odbierania potwierdzeń będą niedostępne w następujących terminach:
25-26.03.2014 - Węzeł internetowy EWD w Wrocławiu - https://www.ewd2.wroclaw.zus.pl/
27-28.03.2014 - Węzeł internetowy EWD w Warszawie - https://www.ewd2.warszawa.zus.pl/
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Witam. Czy ktoś ma problem z ogólną wysyłką dokumentów, tzn. długo weryfikuje czy coś w tym stylu, u mnie wysyła-weryfikuje 30 min jeden miesiąc rozliczeniowy. Co może byc przyczyną? Odkąd zainstalowałam wersję 9 jest jakaś masakra
dzwoniłam dzisiaj na infolinię i poinformowano mnie, że mogą być czerwone błędy bo serwery są przeciążone (wszyscy instalują nowego płatnika i pobierają dane z zus) wczoraj sama też miałam. Dzisiaj już na zielono mi się wyświetliło ale dzisiaj mam problem z podpisem a wczoraj nie miałam, wyskakuje mi błąd "Błąd podczas pobierania kontekstu klucza prywatnego do podpisu. Błąd windows: 0x80090019 Opis: Zestaw kluczy nie jest zdefiniowany."
Odepnij czytnik i ponownie podłącz-ewentualnie zmień port usb.
dzwoniłam dzisiaj na infolinię i poinformowano mnie, że mogą być czerwone błędy bo serwery są przeciążone (wszyscy instalują nowego płatnika i pobierają dane z zus) wczoraj sama też miałam. Dzisiaj już na zielono mi się wyświetliło ale dzisiaj mam problem z podpisem a wczoraj nie miałam, wyskakuje mi błąd "Błąd podczas pobierania kontekstu klucza prywatnego do podpisu. Błąd windows: 0x80090019 Opis: Zestaw kluczy nie jest zdefiniowany." :(
Mam to samo od wczoraj. Zgłoszeniowe poszły, a potem znowu nic . Myślę, że to wina serwerów zusu
Mam tak samo od wczoraj (11.02.2014) nie mogę nic pobrać ani wysłać. Pojawia się błąd pobierania!
mam problem z wysyłką dziś 11 lutego
Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika ..nie działa
błąd 404 !!!!
Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika
dzień dobry
mam problem z wysłaniem IWA ZUS, płatnik pokazuje mi błąd krytyczny z opisem - "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane płatnika nie zostały zidentyfikowane w ZUS."
Mogę prosić o podpowiedz co z tym zrobić?
Tosiu I Dziękuję za odpowiedz i życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku 2014.
krulowa1
do 15.01 można w starym o ile nie trzeba podawać nowych kodów np. do rodzicielskiego i nie będą to zgłoszenia. O instalacji nie wiem.
I jeszcze jedno, jak długo trwa instalacja nowego Płatnika 9.
Mnie wychodzi, że to około 3 godzin, czy to możliwe ?
Proszę o informacje, czy dokumenty za grudzień 2013 mogę przesłać za pomocą płatnika8.1 czy muszę zainstalować wersję 9.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
Kochani,a co mam zrobić z takim komunikatem:
"Ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe."
Wszystko niby działa i taka lipa.
powyżej opisano już rozwiązania dotyczące tego komunikatu, poczytaj, przede wszystkim sprawdź wersję programu czy to na pewno 8.01.001A i czy jest certyfikat PE-2ZUS-EWD w przekaz - ustawienia przekazu elektronicznego czy wysyłka jest na automatyczny wybór
padł mi komp, przeniosłem bazę na nowy, zainstalowałem jeszcze raz podpis elektroniczny i niby wszystko działa ale jak chcę przesłać dokumenty do ZUs to podpisać moge ale już pada wszystko na kroku 7/8 bo nie jest możliwe wysłanie...dokumentów do ZUS, trochę się wiesza trochę mieli ale nakońcu pojawia się komunikat "nie zostal przekazany do ZUS"
raport z wysyłki
Podpisany: Tak
Wysłany: Nie
Komunikat błędu: Ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe.
Metoda przekazu:
Kanał komunikacji: EWD
a wczesniej jak nacisnę "wyświetl certyfikat" podpisu to pojawia się okno Certyfikat kwalifikowany a status weryfikacji niepoprawny ( a certyfikat ważny do 2015) i da się podpisac dokumenty po wpisaniu
pomóżcie...
Sprawdź czy masz prawidłowo włożoną kartę do czytnika.
błąd podczas pobierania kontekstu klucza prywatnego do podpisu. Błąd windows: 0x80090019 Opis: Zestaw kluczy nie jest zdefiniowany.
Czy ktoś wie jak to rozwiązać?
wszystkim którym się chce udzielić informacji a tym samym pomocy w rozwiązaniu problemów jaki przysparza nam ostatnio płatnik wielkie dzięki, bo i ja znalazłam wśród odpowiedzi rozwiązanie mojego problemu i jestem szczęśliwa bo wreszcie mam spokój wewnętrzny )))
u mnie pomogło wgranie jakiejś poprawki do przeglądarki
http://www.microsoft.com/pl-pl/download … x?id=18786
Dziękuję wszystkim za pomoc. Udało się. Blondynka ze mnie - oczywiście wersja była nie ta . Ostatnio zmieniałam system i instalowałam na nowo płatnika i zapomniałam o aktualizacji. Dzisiaj jak na spokojnie przeczytałam wszystkie posty i sprawdziłam co i jak to się udało.
Dokładnie - ja mam ten sam problem - internet działa, certyfikat pobrany, lista CRL też a komunikat jak był tak jest. Niestety "ptaszka" też nie miałam zaznaczonego. Chyba przyjdzie mi zawieść dokumenty do ZUSU
Ma może jeszcze ktoś jakis pomysł co powinnam ustawić?
Kochani,a co mam zrobić z takim komunikatem:
"Ustanowienie połączenia z serwerem nie było możliwe."
Wszystko niby działa i taka lipa.