Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

Odpowiedz

Wprowadź wiadomość i wyślij
Opcje
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Wstecz

Podgląd wątku (najnowsze posty pierwsze)

dw
2020-04-04 20:04:03

u mnie jest to samo, błąd rejestracji automatycznej

entraco1
2020-02-02 20:16:14

Nie działa na windows serwer 2019 sposób z odinstalowaniem płatnika i zainstalowaniem wszystkiego od nowa."Ręczne "zainstalowanie WRFSL też nic nie daje,ładownie bibliotek RejAsm.exe. Slowniki Y.dll też nic nie dało.Ciągle wyskakuje Błąd Rejestracji automatycznej.Następujące pliki nie zarejestrowały się/wyrejestrowały się automatycznie (...) itp .Na Windowsie na innym komputerze płatnik  działa bez problemów.Czy ktoś może pomóc???

bożena
2019-12-30 19:56:57

Witam
Odnawiam temat proszę o pomoc jak w ostatnim poście z 2019-05-28 13:27:13.

Adam
2019-05-28 13:27:13

witam

mam taki problem przy próbie wyliczenia RCA np. wyrzuca program "błąd klientWRF wylicz" system 10 64bit odinstalowanie płatnika i wszystkich jego komponentów, oraz zainstalowanie w inne miejsce nie pomogło ??? czy mogę prosić o pomoc w tej kwestii

Zbyszek
2019-03-05 19:47:40

Nie mogę importować wykonanej wcześniej kopi bazy Płatnika 10..01.. Komunikat informuje, że baza nie zgodna z wersją Płatnika.

Iwona
2019-02-13 12:55:31

1. Proszę odinstalować program,

2. Proszę wykonać restart komputera

3. Proszę sprawdzić czy usunął się katalog instalacyjny programu Płatnik C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA (od Asseco Poland SA)  C:\ProgramData\Asseco Poland SA  oraz wpisy w rejestrze w gałęzi (Start - uruchom, wpisujemy: REGEDIT - enter) rozwijamy:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Asseco Poland SA (też od Asseco)

4. Proszę sprawdzić w Panelu sterowania w Dodaj/Usuń programy czy zostały odinstalowane komponenty WRF, WRFKL oraz WRFSL jeżeli któryś z komponentów znajduje się w panelu proszę go odinstalować,

5. Proszę wykonać restart komputera

6. Proszę uruchomić plik instalacyjny 10.02.002 – czynności instalacyjne powinny być wykonywane z konta z uprawnieniami administratora (kliknąć prawym przyciskiem myszy na instal.exe i wybrać Uruchom jako administrator) - na czas instalacji programu proszę wyłączyć program antywirusowy.

Podczas instalacji proszę zmienić lokalizację instalacji programu bez polskich liter. Domyślnie jest C:\Program Files\Asseco Poland SA\Płatnik, zmieniamy na PLATNIK. (Zgodnie z podręcznikiem administratora wersji 10.02.002

W przypadku systemów 64-bitowych program należy uruchomić za pomocą opcji - prawy przycisk myszy na ikonie programu --> Uruchom jako Administrator.

Mam rozwiązanie problemu z infolinii COT:

Ustawienie opcji uruchamiania programu Płatnik na stałe z uprawnieniami Administratora: Na ikonie programu Płatnik pod prawym przyciskiem myszy Właściwości – Zgodność, w poziomie uprawnień należy zaznaczyć Uruchom ten program jako administrator, Zastosuj i OK

Iwona
2019-02-12 08:59:00

Przy uruchamianiu programu Płatnik po zainstalowaniu nowej wersji 10.01.002 wyświetla mi się następujący komunikat:

" Nie został poprawnie zainstalowany WRFSL (brak interfejsu)
Program Płatnik nie będzie funkcjonował właściwie.
Zainstaluj samodzielnie pakiet WRFSL lib ponów instalację programu Płatnik"
Niestety po ponownym zainstalowaniu programu komunikat nie zniknął.

Pozdrawiam

Stopka

Forum oparte na FluxBB