Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

Odpowiedz

Wprowadź wiadomość i wyślij
Opcje
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Wstecz

Podgląd wątku (najnowsze posty pierwsze)

Kamil
2018-10-11 13:14:21

Tak, rozwiązali. http://www.zus.pl/o-zus/komunikaty/-/pu … ik/1996367

Kryzys zażegnany smile

MG
2018-10-11 09:41:23

Na stronie ZUS pojawił się komunikat:

http://www.zus.pl/o-zus/komunikaty/-/pu … ik/1993517

"Informujemy, że dzisiaj występuje problem z pobieraniem aktualizacji w programie Płatnik.
Komunikacja z ZUS jest niedostępna.
O przywróceniu komunikacji poinformujemy odrębnym  komunikatem.
Przepraszamy za utrudnienia."

Mateusz
2018-10-11 09:26:26

Witam serdecznie,
U mnie jest to samo.
Pobrałem nowy certyfikat,  Listy TSL i CRL zaktualizowane, wysyłka do ZUS-u jest możliwa.
Niestety podczas aktualizacji programu dostaje komunikat - Certyfikat nieważny
W kontenerze certyfikatów oprócz nowego, znalazłem jeszcze stary certyfikat. Niestety usuniecie nic nie dało.

Kamil
2018-10-11 09:24:50

Tak, certyfikat ZUS też z tego powodu aktualizowałem, i wysyłka znów działa. Musiałem dodatkowo zaktualizować obie listy, oraz wejść w:
Ustawienia > Certyfikat > Certyfikat ZUS > Wybierz > (zaznacz ważny certyfikat) > Pokaż > ostatnia karta
Tam trzeba było uzupełnić jakieś adresy z listy rozwijanej.

Ale aktualizacji komponentów to nie naprawiło, najwyraźniej jest od tego osobny cert...

Gosc
2018-10-11 09:19:57

Mam to samo. Co ciekawe zmiana daty w komputerze na wczorajszą pozwala bez problemu wysłać dokumenty do ZUS 8-O
Także... W listopadzie się chyba nie będziemy musieli do 10 października cofać? ;-)

Szymon
2018-10-11 08:47:50

Dziś skończyła się ważność certyfikatu ZUS. Wg tej informacji powinien się zaktualizować sam (http://www.zus.pl/o-zus/komunikaty/-/pu … us/1967859). U mnie tak się nie stało więc pobrałem ręcznie. Wciąż jednak są błędy przy wysyłce dokumentów.

Podczas aktualizacji komponentów programu jest błąd:
Status certyfikatu: nieważny. Szczegóły: Wymagany certyfikat jest poza okresem ważności, co wynika z weryfikacji bieżącego zegara systemowego lub sygnatury czasowej.

Przemek
2018-10-11 08:46:27

Witam

U mnie niestety jest to samo, dwie godziny różnych prób i niestety nic....

Pozdrawiam
Przemek

DFK
2018-10-11 08:19:05

U MNIE TO SAMO "Przy próbie pobrania aktualizacji komponentów programu ukazuje się ten komunikat:

"Błąd podczas NUpdater. DajMetryke: Status certyfikatu: nieważny.
Szczegóły: Wymagany certyfikat jest poza okresem ważności, co wynika z weryfikacji bieżącego zegara systemowego lub sygnatury czasowej."

Certyfikat użytkownika i ZUS są ważne i działają, wysyłka do ZUS-u jest możliwa. Listy TSL i CRL zaktualizowane. Data i godzina komputera oczywiście poprawne.
Jest jeszcze jakiś certyfikat, który powinienem sprawdzić/zaktualizować?"

Qba
2018-10-11 08:06:43

Podpinam sie pod watek mam to samo a juz wydaje mi sie ze wszystko sprawdzilem

Kamil
2018-10-11 07:28:41

Przy próbie pobrania aktualizacji komponentów programu ukazuje się ten komunikat:

"Błąd podczas NUpdater.DajMetryke: Status certyfikatu: nieważny.
Szczegóły: Wymagany certyfikat jest poza okresem ważności, co wynika z weryfikacji bieżącego zegara systemowego lub sygnatury czasowej."

Certyfikat użytkownika i ZUS są ważne i działają, wysyłka do ZUS-u jest możliwa. Listy TSL i CRL zaktualizowane. Data i godzina komputera oczywiście poprawne.
Jest jeszcze jakiś certyfikat, który powinienem sprawdzić/zaktualizować?

Stopka

Forum oparte na FluxBB