Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

Odpowiedz

Wprowadź wiadomość i wyślij
Opcje
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Wstecz

Podgląd wątku (najnowsze posty pierwsze)

Rabarzatko
2020-02-07 22:11:30

Witam

Czy udało się rozwiązać ten problem z płatnikiem? Jeśli tak to czy mogę poprosić o informacje w jaki sposób?
Mam dokładnie taki sam problem i nie jestem w stanie go naprawić,
Z góry dziękuję i pozdrawaim

kazakami
2018-09-26 13:39:49

Witam, przewertowałem forum i nie znalazłem nigdzie takiego problemu.

Przed chwilą na Systemie Windows 7 PRO 64bit zainstalowałem jako administrator Płatnika najnowszą wersję (10.01.001) ze strony producenta.
Komputer jest w domenie. Po zainstalowaniu i pierwszym uruchomieniu wskazuję bazę którą mam ze starego komputera (access mdb)
Klikam połącz i pojawia się "Aktualizacja programu i danych płatnika", wybieram "Pobierz aktualizacje",
Program zaczyna pobierać biblioteki DLL.
W oknie po chwili w 1 punkcie czyli "Komponenty i słowniki programu" zmienia status na "wymagany restart aplikacji" i wyrzuca bład w okienku o takiej treści: "nie można utworzyć obiektu COM:IUZAL"

Po odinstalowaniu i drugiej probie już nie wyskoczył ten błąd a tym razem pojawił się błąd "Nie znaleziono pliku we wskazanej lokalizacji: C\ProgramData\Asseco Poland SA\Płatnik\UZAL.xml"


Co z tym fantem zrobić?

Stopka

Forum oparte na FluxBB