Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

Odpowiedz

Wprowadź wiadomość i wyślij
Opcje
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Wstecz

Podgląd wątku (najnowsze posty pierwsze)

IT
2018-02-16 09:16:15

W ostatnim czasie miałem ten sam problem w 2 biurach. W jednym przypadku pomogła aktualizacja .NET Framework do wersji 4.7.1, natomiast w drugim utworzenie nowego konta użytkownika z prawami administratora po czy aktualizacje przebiegły pomyślnie.

Bogusław
2018-01-16 13:55:35

Witam Was.
No nareszcie znalazłem rozwiązanie. Tak jak tu ktoś napisał z menu start wybieramy uruchom , potem wyszukujemy P2start.exe - wtedy aktualizacja wykonuje się prawidłowo.
Jak uruchamiamy płatnika z ikonki (tj. P2.exe) to aktualizacja robiona z poziomu programu często wykonuje się nieprawidłowo.
Szkoda tylko, że trzeba tracić tyle czasu na znalezienie tej informacji, a na stronie ZUS nic nie ma ... dziadostwo za miliardy...

Pozdrawiam uciemiężonych użytkowników programu Płatnik
                           Bogusław

APIS
2018-01-15 10:56:10

No u mnie niestety nic nie działa

Dorot1111
2018-01-12 10:39:21

Informatyk................co tzn przekonwertować bazę danych?

Aga
2018-01-12 00:47:42

Nie daję rady - nie działa. Próbowałam postępować zgodnie z radami ale mi nie wychodzi. Jestem załamana.

kal
2018-01-11 08:31:49

POMOCY: uruchomiłam Płatnika z menu Start a nie z skrótu na pulpicie czy pasku zadań. Pobrało aktualizacje jednak teraz jest komunikat, że baza danych jest niezgoda z wersją programu.i należy przekonwertować bazę i na nowo ustawić certyfikaty. Co robic? Nie jestem informatykiem tylko użytkownikiem programu ....

Diana
2018-01-11 08:28:32

Witam,U mnie pomoglo tez. Weszlam do Płatnika przez start i ponownie wybralam swoj certyfikat ( bo go usunelo z listy aktywnych)

Dorot1111
2018-01-10 13:48:07

Gość, napisz jak sobie poradziłeś. Mi nadal nie działa...............dziś 10,01

eferat
2018-01-09 11:14:00

Już sobie poradziłem. Kolega Informatyk temat wyjaśnił. Działa w 100%. Śliczne dzięki za pomoc.

eferat
2018-01-09 10:30:38

Zrobiłem jak kolega napisał. Po uruchomieniu z programów zassało jakieś aktualizacje i teraz jest komunikat, że baza danych jest niezgoda z wersją programu. Jak teraz przekonwertować bazę SQL?

informatyk
2018-01-09 10:13:41

Aktualizacja z menu programu i automatyczna nie działa tak samo aktualizacja z pliku. Jedyne rozwiązanie skorzystać z automatycznej aktualizacji podczas uruchamiania programu. W tym celu program należy UWAGA !!!! uruchomić z menu Start a nie z skrótu na pulpicie czy pasku zadań.
Po aktualizacji należy przekonwertować bazę i na nowo ustawić certyfikaty.

Wymagana metryka do pracy to 128.

eferat
2018-01-08 21:31:47

Framework mam 4.5 zainstalowany, płatnik nadal nie chodzi. Próbowałem już przeinstalowywać program(bez rezultatu), migrowałem również bazę i też nie pomogło. Z rozmowy z ZUSem wynika, że ten błąd spowodowany jest brakiem aktualizacji metryki do 128. U mnie jest cały czas metryka 127 aktualizowana 20.12.2017 a u was też jest 127? Nr metryki wyświetla się w oknie przy aktualizacji komonentów, i jeszcze jedna rzecz: na stronie ZUSu jest metryka 128 do pobrania ręcznie ale po ściągnięciu, rozpakowaniu i próbie aktualizacji z dysku pojawia się oczywiście błąd aktualizacji także o co kaman???

Emila
2018-01-08 21:03:01

Ja też męczyłam się dziś kilka godzin i u mnie pomogło zainstalowanie programu https://www.microsoft.com/pl-pl/downloa … x?id=17718 i dopiero zniknął komunikat o braku aplikacji serwera

Ewa
2018-01-08 20:12:19

Ja to mam od początku stycznia :((

mONIKA
2018-01-08 19:40:29

U mnie to samo. :-(((((

Krzysztofnpl
2018-01-08 18:52:03

Mam ten sam problem przy próbie aktualizacji danych płatnika po złożeniu podpisu wysyłam i dostaję od dwu dni komunikat: " Serwer zwrócił błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. "

eferat
2018-01-08 14:30:19

Witam Mam dokładnie ten sam problem od 3 stycznia. Po 3 telefonach na pomoc techniczną do ZUS nie umieją mi pomóc. Ręce opadają może ktoś znajdzie w końcu rozwiązanie problemu.

Adam
2018-01-08 08:42:15

Niestety ciągle to samo co kolega Damian pisze. Sprawdzane co 2-3 h nie można wysłać zestawu, a termin już dawno minął.
Przebieg aktualizacji: Komponenty i słowniki, Statusy przetowrzenia dokumentów - ok, dane w rejestrze płatnika - anulowane, a jak mogłem to anulować jak po wybraniu certyfikatu i wpisaniu PIN, robie wyślij i dalej wystąpił błąd i po...
co teraz?

Damian
2018-01-08 08:15:51

Błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. Proszę ponowić żądanie za kilka minut.
Błąd pojawia się przy pobieraniu danych z ZUS

Bożena
2017-12-12 19:19:51

też tak mam od dwóch dni...ktoś wie ,czy trwają jakieś konserwacje programu...nie mogę pobrać aktualizji i w związku z tym dokonać wysyłki(:

Wiola
2017-12-11 13:09:56

U mnie to samo. Płatnik niewidzi mojego odnowionego certyfikatu kwalifikowanego . Brak możliwości wysyłki deklaracji.  Czy ktoś nam tu pomoże? dodzwonić się do zusu nie można , do Certum tez nie

Izabela
2017-12-11 09:52:02

Mój problem też po aktualizacji. Niestety wciąż to samo. hmm

Kasia
2017-12-09 01:58:09

Już działa. Aktualizowałam listy CRL.

Kasia
2017-12-08 23:03:23

Też mam ten problem, powstał po dzisiejszej aktualizacji płatnika.

Izabela
2017-12-08 20:58:04

Witam serdecznie,

Podczas wysyłki wyskakuje mi info, iż dane płatnika są nieaktualne. Próbuję je zaktualizować lecz przez cały dzień wyskakuje mi błąd.
Bardzo proszę o pomoc.


Status operacji: Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.

Wystąpił błąd podczas przygotowania i wysyłki oświadczenia. Funkcja DajFormularzDostepu nie powiodła się. Błąd wywołania funkcji DajFormularzDostepu. Serwer zwrócił błąd: Aplikacja serwera jest chwilowo niedostępna. Proszę ponowić żądanie za kilka minut.

Pozdrawiam,
Izabela

Stopka

Forum oparte na FluxBB