Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

Odpowiedz

Wprowadź wiadomość i wyślij
Opcje
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Wstecz

Podgląd wątku (najnowsze posty pierwsze)

RuDy
2017-06-20 18:29:31

Hej!

Windows 10 x64, aktualne listy TSL i CRL. Hasło bez polskich znaków.
Pomogło zaznaczenie we Właściwościach pliku (.exe) uruchamiania jako Administrator.

Innych w/w propozycji nie próbowałem.

kemot
2017-06-14 12:19:48

witam,
u mnie musiałem zainstalować płatnika na nowo ale...
płatnik podczas aktualizacji metryk 107 , 108 utworzył sobie folder aktualizacja programu w innym miejscu na dysku niż wskazane podczas instalacji. Dlatego dwie próby ponownego instalowania programu nic nie dały gdyż mimo odinstalowania i instalowania na nowo programu windows trzymał poprzednie ustawienia. Odinstalowałem program, sprawdziłem czy usunęły się foldery asseco poland w pliki programów (86) oraz w folderze ukrytym program data. Przejrzałem rejestry czy assceo nie zostawiło również folderu i usunąłem z dysku folder aktualizacja programu, który znajdował się w innym miejscu niż powinien. Dopiero po tych czynnościach płatnik zainstalował się poprawnie i pobrał aktualizacje, ale oczywiście ikona płatnika na pulpicie przestała działać i było trzeba ją wydobyć z pliki programów/asseco poland p2.exe o ile dobrze pamiętam, po tym ustawić certyfikat zus i kwalifikowany, oraz na foldery asseco rozszerzyć uprawnienia użytkownika do pełnej kontroli i ikonę na pulpicie ustawić żeby program odpalał się z administratora.
Oczywiście potrzebne nam jest hasło do bazy, na wszelki wypadek wyłączyłem antywirusa, oraz podczas instalacji nie używałem polskich znaków przy nazwie folderów.

rat4
2017-06-13 13:47:57

spróbuj tego:
http://pomocnikplatnika.pl/viewtopic.php?id=1538
u mnie pomogło, 2 dni użerania się z płatnikiem...

Melwin
2017-06-07 10:48:11

U mnie zadziałało uruchomienie Płatnika "jako Administrator"

zdzich
2017-06-06 11:18:56

Próbowałeś przeinstalować płatnika? U mnie na wersji 108 też brakuje tych dll'ek, więc to nie jest problemem.

Jakub
2017-06-05 13:36:08

Witam,
mam ten sam problem co wyżej. Wg stanu systemu brakuje mi tych samych plików dll. Hasło do bazy nie zawiera polskich znaków. Nie mogę również przeprowadzić aktualizacji ręcznej metryki 108 lub 107.

zdzich
2017-06-05 10:42:55

Dzięki, to było to. Ale to są po prostu jaja, żeby przez taką pierdołę program nie działał. Takie rzeczy tylko z zusem...

smokowiec
2017-06-03 11:06:52

Jeśli macie ustawione hasło z polskimi znakami do bazy danych zróbcie migracje bazy i zmieńcie hasło na inne bez polskich znaków powinno zadziałać. Zmigrowaną bazę oczywiście trzeba ustawić jako robocza.

Krzysztof
2017-06-02 15:05:40
biuro napisał/a:

Może jednak toś coś pomoże? Z informatykiem walczymy od 3 dni i nic sad

Hasło do bazy zawiera polskie znaki.

biuro
2017-06-02 12:05:52

Może jednak toś coś pomoże? Z informatykiem walczymy od 3 dni i nic sad

Ania
2017-06-02 09:31:58

Również mam ten problem. Jakieś propozycje?

Zdzich
2017-06-02 07:30:08

Ja tez mam ten sam problem. Płatnik aktualizuje się automatycznie do wersji metryk 107, a 108 nie chce pobrać automatycznie a przy próbie aktualizacji offline krzyczy o błędzie aktualizacji. Ten problem jest pewnie związany z tym, że do poprawnego działania programu potrzebna jest wersja 108. Ktoś ma jakiś sposób jak zainstalować 108? Reinstall płatnika nie pomaga.

Gaja
2017-06-01 19:08:04

Mam ten sam problem.

Orzech
2017-05-29 18:28:32

Witam, po pobraniu komponentów aktualizacji i ponownym uruchomieniu pojawia mi się błąd: "Błąd losowania adresów. Przekazany parametr adresu: jest niepoprawny. Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu." Ręczna aktualizacja metryki powoduje pojawienie się "błędu pobierania".


W stanie systemu wyświetla się informacja o braku kilku dll:


                <VS Nazwa="msvcirt.dll" Wersja="7.0.15063.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\SYSTEM32\"/>
        <VS Nazwa="msvcrt.dll" Wersja="7.0.15063.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\System32\"/>
        <VS Nazwa="msvcp60.dll" Wersja="7.0.15063.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\SYSTEM32\"/>
        <VS Nazwa="msvcr70.dll" Wersja="7.0.9466.0" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="msvcp70.dll" Wersja="7.0.9466.0" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="msvcr71.dll" Wersja="7.10.3052.4" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="msvcp71.dll" Wersja="7.10.3077.0" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="msxml.dll" Wersja="" Lokalizacja=""/>
        <VS Nazwa="msxmlr.dll" Wersja="" Lokalizacja=""/>
        <VS Nazwa="msxml2.dll" Wersja="" Lokalizacja=""/>
        <VS Nazwa="msxml2r.dll" Wersja="" Lokalizacja=""/>
        <VS Nazwa="msxml3.dll" Wersja="8.110.15063.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\System32\"/>
        <VS Nazwa="msxml3a.dll" Wersja="" Lokalizacja=""/>
        <VS Nazwa="msxml3r.dll" Wersja="8.110.15063.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\SYSTEM32\"/>
        <VS Nazwa="msxml4.dll" Wersja="4.20.9818.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\System32\"/>
        <VS Nazwa="msxml4a.dll" Wersja="" Lokalizacja=""/>
        <VS Nazwa="msxml4r.dll" Wersja="4.10.9404.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\SYSTEM32\"/>
        <VS Nazwa="msxml6.dll" Wersja="6.30.15063.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\SYSTEM32\"/>
        <VS Nazwa="msxml6r.dll" Wersja="6.30.15063.0" Lokalizacja="C:\WINDOWS\SYSTEM32\"/>
        <VS Nazwa="Wydruki.dll" Wersja="10.2.1.402" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="Wydruki.bpl" Wersja="8.1.1.1" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="ASSECO.IMIR.dll" Wersja="9.1.1.13" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="NUpdater_COM.dll" Wersja="10.1.1.7" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="NUSZKlient_COM.dll" Wersja="10.1.1.7" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="rejsl.exe" Wersja="1.1.1.2" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="SlownikiX.dll" Wersja="1.2.1.9" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>
        <VS Nazwa="SlownikiY.dll" Wersja="1.2.1.5" Lokalizacja="C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\"/>

System Windows 10 PRO

Stopka

Forum oparte na FluxBB