Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

Odpowiedz

Wprowadź wiadomość i wyślij
Opcje
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Wstecz

Podgląd wątku (najnowsze posty pierwsze)

Marta
2019-09-09 08:33:42

2

janusz
2018-09-17 12:13:36

błąd dane płatnika nie zostały zidentyfikowane

tak
2018-02-11 15:35:57

mam włączony pełen zakres aktualizacji  i nadal jest komunikat o błędzie

Wojtek I.
2015-07-01 11:50:22

Sprawdź w kartotece tych płatników czy nie masz ustawionego zakresu aktualizacji jako: bez aktualizacji kartotek.
Jeśli tak masz to zmien na pełen zakres i powinno byc ok.

ata
2015-06-26 12:11:33

mam te sam problem help

Bea
2015-04-16 09:21:00

Witam. Mam taki problem:
W Płatniku pojawia się błąd krytyczny: Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane płatnika nie zostały zidentyfikowane w ZUS.
Przy aktualizacji komponentów programu wyskakuje:
Sprawdzanie aktualności komponentów i danych programu:
1. komponenty... - aktualne
2. dane w rejestrze ... - nie dotyczy
3. status ...  - nie dotyczy
Ustawienia w Przekaz-> Ustawienia przekazu: metoda przekazu: wydruk, w Inne: pusto.
W kartotece płatnika ->Zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek ubezpieczonych -> Zakres: Brak aktualizacji kartotek. - Przy zaznaczeniu: Pełen zakres woła o certyfikat, którego nie posiadam.
Zainstalowałam od nowa wersję 9.01.001F z aktualizacją, robiłam restarty i różne opcje które znalazłam na forach - i nic. Mam w płatniku 3 firmy i co ciekawe jedna działa bez problemu i drukuje deklaracje a 2 nie.
Proszę mądrych o ratunek!
Z góry dziękuję za wszelkie pomocne rady.

Stopka

Forum oparte na FluxBB