Nie jesteś zalogowany na forum.

Płatnik Forum

Największe forum Płatników. Porozmawiajmy o systemach Płatnik, e-Deklaracje i JPK (Jednolity Plik Kontrolny)

Odpowiedz

Wprowadź wiadomość i wyślij
Opcje
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Wstecz

Podgląd wątku (najnowsze posty pierwsze)

Madga
2017-11-14 12:12:25

Proszę o pomoc mam komunikat z błędem krytycznym W komplecie dokumentów rozliczeniowych brakuje raportu za ubezpieczonego zgłoszonego przez płatnika. W sytuacji, gdy ubezpieczony nie podlega już ubezpieczeniom należy wyrejestrować go z ubezpieczeń na dokumencie ZUS ZWUA. Natomiast w przypadku, gdy ubezpieczony, dla którego podstawę wymiaru stanowi przychód, nie osiągnął w danym miesiącu przychodu należy sporządzić raport zerowy.Co mam zrobić jeśli osoba jest od 04.09.2017 zarejestrowana a we wrzesniu była z zerami wysłana w deklaracji

ASZ
2017-06-22 12:56:06

........a może już teraz nie trzeba wysyłać ZIUA?, 2 miesiące temu wysyłałam deklarację rozliczeniową  i miałam komunikat o zmianie nazwiska ubepieczonej (klient nie poinformował mnie otym) ale deklaracja przeszła i zapisało się w kartotece ubezpieczonych

Dominika
2017-06-22 07:37:48

Jak wysłać ZIUA do ZUS w zestawie skoro przy tworzeniu dokumentu automatycznie zmienia nazwisko osoby? Przy zestawie pokazuje błąd krytyczny "Dane identyfikacyjne ubezpieczonego podane na dokumencie nie są zgodne z danymi aktualnymi z kartoteki tego ubezpieczonego. Wysyłane dokumenty powinny zawierać aktualne dane identyfikacyjne." Mam wersję programu 10.01.001.

ASZ
2017-06-19 17:35:13

no i mieli rację, osoba spisująca dane pomyliła się-błąd w nazwisku-poprawiłam na podstawie kopii DO i przeszło

ASZ
2017-06-16 09:45:13

wczoraj napisałam maila do cot zus, przed chwilą otrzymałam odpowiedź, którą załączam
Dzień dobry,


Podczas wysyłki zestawu program płatnik z aktywnym IPP weryfikuje dane osoby ubezpieczonej podane na dokumencie z danymi osoby z Centralnego Rejestru Osób Ubezpieczonych.


Proszę sprawdzić dane z dokumentem tożsamości.

Jeżeli błąd nadal będzie występował. proszę o przesłanie zrzutu ekranu z zakładki dane identyfikacyjne z kartoteki tej osoby.

Plik powinien być zaszyfrowany hasłem.
Hasło proszę przesłać w oddzielnej wiadomości.

Jeżeli plik zostanie przesłany niezabezpieczony - robicie to Państwo na własną odpowiedzialność.


Dziękuję za kontakt z nami,
w razie pytań zapraszam ponownie,

Karolina Skorupka
Centrum Obsługi Telefonicznej
Tel. 225601600
www.zus.pl

dopiero w poniedziałek będę mogła sprawdzić

kw11
2017-06-15 20:26:26

Niestety u mnie to samo

ASZ
2017-06-14 12:35:07

od 2 tygodni mam problem z zgłoszeniem pracownika w ZUS, weryfikacje ZUA i zestawu poprawne a w momencie wysyłki błąd krytyczny dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS, jak ma mieć jak nie można go zgłosić do ubezpieczeń ? słynna infolinia ciągle zajęta - dzwonię po kilka razy dziennie

Stysia
2017-05-20 13:30:49

Mam ten sam komunikat w trakcie zgłaszania pracownika za pośrednictwem ePłatnika (błąd krytyczny:dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS). Jak potwierdzić te dane tutaj?
Dziękuję za szybką pomoc.

ja
2017-03-04 15:53:45

nie mogę wysłac wstecznych  ZUA ( w marcu za listopad)
pojawia się komunikat o błędzie krytycznym...dlaczego
dziękuję za pomoc

misza
2017-02-01 08:44:11
gien napisał/a:
as napisał/a:

Ważna będzie wersja programu, musi być 10.01.001. Następnie należy otworzyć kartotekę płatnika w trybie edycji (płatnik - otwórz) i zmienić zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek na Bez aktualizacji kartotek, następnie kartotekę zapisać i zamknąć.

Po takim zabiegu nie można "wysłać" zestawu dokumentów (wydruk tylko wersji roboczej). Może ktoś rozwiązał ten problem , proszę o pomoc.

Proszę wejść w Zestawy wprowadzone, zaznaczyć zestaw (nie otwierać) i wysłać wybierając menu Narzędzia - Wyślij, u mnie działa

Anna
2017-01-12 00:04:06

Witam! 20 grudnia wysłałam gotowę zlecenie dla firmy. Dżiś 12 stycznia, i jeszcze nie otzymałam wynagrodzenie. Pani księgowa wspierała się najpierw na święta. A od 4 stycznia - że dokumenty (zgłoszenie) jeszcze są w ZUSie na weryfikacji. Czy może ta procedura tak długo potrwać? Czy poprostu ''kłamię''?

Limonka
2016-12-31 16:47:38

Dziękuję, u mnie zadziałało natychmiast.A głowiłam się nad tym prawie miesiąc.

maagdaa
2016-09-20 07:41:05
Paulina napisał/a:

Witam i proszę o pomoc,

Stosuję się do Państwa instrukcji otwieram Platnika w trybie edycji ale nie mam mozliwości zmiany zakresu danych na "bez aktualizacji kartotek" Co robić ? do zus nie mozna się dodzwonić.



Czy poradzila pani sobie z tym ? U mnie również to nie działa

maagdaa
2016-09-20 07:39:31

Czy poradziła sobie Pani z tym u mnie niestety też nie działa...

Paulina
2016-09-15 14:32:16

Witam i proszę o pomoc,

Stosuję się do Państwa instrukcji otwieram Platnika w trybie edycji ale nie mam mozliwości zmiany zakresu danych na "bez aktualizacji kartotek" Co robić ? do zus nie mozna się dodzwonić.

Basia
2016-09-07 14:15:52
as napisał/a:

Ważna będzie wersja programu, musi być 10.01.001. Następnie należy otworzyć kartotekę płatnika w trybie edycji (płatnik - otwórz) i zmienić zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek na Bez aktualizacji kartotek, następnie kartotekę zapisać i zamknąć.

U mnie zadziało. Dziękuję.

agacol
2016-07-14 12:23:08

witam, mam taki blad: W komplecie korygującym znajdują się raporty, które zawierają takie same dane, jak raporty przekazane wcześniej do ZUS. Komplet korygujący powinien składać się wyłącznie z raportów, w których dane uległy zmianie w stosunku do raportów wcześniej przesłanych. Nie należy wysyłać raportów, w których dane się nie zmieniły. Aby usunąć powtarzające się pozycje raportów należy w raporcie imiennym wybrać polecenie  Usuń powtarzające się pozycje raportów z menu Narzędzia., ale jak usune z RSA pracowników to mam info ze nie może isc pusty...pomocy...

gien
2016-06-14 00:33:40
as napisał/a:

Ważna będzie wersja programu, musi być 10.01.001. Następnie należy otworzyć kartotekę płatnika w trybie edycji (płatnik - otwórz) i zmienić zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek na Bez aktualizacji kartotek, następnie kartotekę zapisać i zamknąć.

Po takim zabiegu nie można "wysłać" zestawu dokumentów (wydruk tylko wersji roboczej). Może ktoś rozwiązał ten problem , proszę o pomoc.

natalia
2016-03-21 14:25:01

Proszę o informację ile trwa potwierdzenie kartoteki ubezpieczonego przez ZUS. Nie mogę zgłosić do ubezpieczeń jako zleceniobiorcę naszego byłego pracownika , bo od paru dni "wisi" mi jako przekazana do weryfikacji Zus , a kończy mi się termin na jego zarejestrowanie.

as
2016-03-11 12:12:41

Ważna będzie wersja programu, musi być 10.01.001. Następnie należy otworzyć kartotekę płatnika w trybie edycji (płatnik - otwórz) i zmienić zakres danych pobieranych podczas aktualizacji kartotek na Bez aktualizacji kartotek, następnie kartotekę zapisać i zamknąć.

lindobeja
2016-03-10 21:16:11

nie chcę korzystać z formy elektronicznej, co zrobić aby zweryfikować dokumenty z pozytywną weryfikacją, ciągle mam błędy krytyczne

Patryk
2015-08-06 08:47:05

Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie błędu krytycznego "niezweryfikowane dane płatnika w zus" jak zweryfikuje to nie mogę nigdzie wpisać stopy procentowej składki wypadkowej i wszędzie mam błąd krytyczny. Proszę o Pomoc.

edyś
2014-05-09 18:00:35

Po instalacji Płatnika z wersji 8 do 9 nie da się nic wysłać, wiecznie krzyczy błąd krytyczny. Aktualizowanie płatnika nic nie daje, bo robiłam to już wiele razy, informuje tylko że aktualne i nie dotyczy i nie dotyczy. Proszę o jakąś konstruktywną pomoc. Zbliża się termin wysłania deklaracji za m-c 04 br i nic nie można zrobić POMOCY!!!!!

Wilk
2014-02-03 19:17:03

błąd z liczbą ubezpieczonych. Po instalacji Płatnika z wersji 8 do 9. Nie da się wysłać błąd krytyczny. Aktualizowanie płatnika nic nie daje bo robiłem to informuje tylko że aktualne i nie dotyczy i nie dotyczy. Proszę o jakąś konstruktywną pomoc.

anka
2014-01-16 22:39:30

ok dzięki za info.
pomogły mi także wasze podpowiedzi z zakresu błędów krytycznych, rzeczywiście aktualizacja pomogła i błędy krytyczne zniknęły.

JOHANSEN
2014-01-15 21:21:26

Tak ma byc na razie, płatnik na razie jest w pierwszej fazie zmian, w drugiej, gdy wejdzie "uszczelka" dopiero pewwne funkcjonalności będą dostępne.

anka
2014-01-15 17:41:42

Witam,
dlaczego pomimo zaktualizowania bazy danych oraz wysłania danych i mając potwierdzenie wysłania przesyłki ( ZUS DRA, ZUS RSA, ZUS ZUA) itp. wszystkie raporty mają status niezweryfikowane ?
czy u Was jest podobnie ?

sapple
2014-01-15 13:36:35

"jaku" - Co robić ?
Czytać, czytać i jeszcze raz CZYTAĆ na dodatek ze zrozumieniem! Post wyżej instrukcja jak BYK!

jaku
2014-01-15 09:14:14

Mam ten sam problem, proszę jeszcze raz dokładnie co mam zrobić.

Ilona
2014-01-14 12:24:16

Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika -> Pobierz aktualizację.


Pomogło, zniknęły wszystkie błędy krytyczne, udało się wysłać zestaw smile

Stopka

Forum oparte na FluxBB