Forum Płatników

Szukaj

#1 2013-12-13 21:28:45

pegaz
Gość

BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

Witam

Po instalacji v.9 wyskakuje mi okienko
Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika
niestety w logu widzę błąd ( nie proxy nie jest zaznaczone ):

unable to connect to remote serwer

Nawet nie wiem do jakiego serwera sie Platnik chce laczyc ? czego mam szukac?

Pomocy!!

#2 2013-12-13 22:17:31

aj
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

zapewne chodzi i serwer ZUS z którym program się chce połączyć.  być może połączenie blokuje Twój FireWall.

#3 2013-12-14 06:25:56

Pegaz
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

Zapewne nie serwer NASA wink a co to za adres? może mogę sprawdzić
za pomocą telnet ping ? Gdzieś ma być wpisany?

#4 2013-12-15 11:25:39

Ziomuś
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

Sprawdź w płatniku Przekaz -> ustawienia przekazu elektronicznego i zakładka inne czy masz wpisany adres ewd2 jeśli tak to wykasuj i odznacz. Wtedy pobierz aktualizacje

#5 2013-12-16 08:32:20

pegaz
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

poszlo ale kiedy instalacja na dysku lokalnym a nie sieciowym

#6 2013-12-18 23:33:24

shado
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

Ziomuś napisał/a:

Sprawdź w płatniku Przekaz -> ustawienia przekazu elektronicznego i zakładka inne czy masz wpisany adres ewd2 jeśli tak to wykasuj i odznacz. Wtedy pobierz aktualizacje

Dzięki. DZiała. Kto by pomyślał, że ta opcja ma jakikolwiek związek z tym smile

biuro rachunkowe wieliczka

#7 2014-01-10 11:47:04

bajka1101
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

U mnie też zadziałało - dziekuję za podpowiedź

#8 2014-01-19 13:31:21

DOR|
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

A dziś nie działa? Mam komunikat - jak niżej. Proszę o pomoc
---------------------------------
    Pobieranie plików aktualizacji...
    ---------------------------------

Nie można połączyć się z serwerem zdalnym


    ---------------------------------------------------
    Sprawdzanie autentyczności danych w bazie danych...
    ---------------------------------------------------

Wstępne sprawdzanie autentyczności danych płatnika....
Wstępne sprawdzanie autentyczności danych ubezpieczonych...
Wstępne sprawdzanie autentyczności kompletów rozliczeniowych...
Odtwierdzanie danych samego płatnika...
Odtwierdzanie danych wszystkich ubezpieczonych...
Usuwanie wszystkich kompletów...


    ----------------------------------------------
    Przygotowanie do pobierania danych płatnika...
    ----------------------------------------------


    ------------------------------------------------
    Sprawdzanie aktualności danych płatnika w ZUS...
    -------------------------------------------------

Dane płatnika nie są pobierane.

#9 2015-05-12 12:45:25

Beata
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

Mam Płatnik 10.
Myślałam, że po aktualizacji Płatnika wszystko będzie działało OK. Stare firmy się jednak nie aktualizuja a nowe tak. Składaliśmy pełnomocnictwa (te 5 stronicowe). Nic nie pomogło. W zasadzie nie wie, do czego one służą ale poszła ryza papieru na wszystkie firmy w Biurze.
Kiedy to będzie działało poprawnie?

#10 2015-05-14 11:30:04

Zbigniew
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

Witajcie

Wyskakuje mi taki błąd jak poniżej i za czorta nie mogę dojść przyczyny .
---------------------------------

Sprawdzanie aktualności komponentów i danych programu

2 . Dane w rejestrze płatnika -  BŁĄD POŁĄCZENIA

w Przebiegu aktualizacji jest taki komunikat


  „ DANE KOMPLETÓW ROZLICZENIOWYCH NIE ZOSTAŁY ZAPISANE W ODPOWIEDNICH STRUKTURACH
  ( THE TRANSACTION LOG FOR DATABASE  ‘agata’ IS FULL DUE TO  ‘active_transaction’ ).
  PEŁNE DANE PLATNIKA NIE ZOSTAŁY POPRAWNIE ZAKTUALIZOWANE .

-------------------------------
Do tej pory było wszystko dobrze , nie zmieniałem komputera ,nie zmieniałem Win7 ,
ani wersji Sql-a (2012 express )ani Płatnika (9F),antywirus to F-secure Client 9.xx
na którym wszystko chodziło do tej pory , a tu od kilku dni zonk .

Baza ma wielkość w tej chwili ( po przerzuceniu zestawów do bazy archiwum )
po zrobieniu śhrinka nawet poniżej 4GB , SQL 2012 obsługuje z tego co wiem do 10 GB bazy ,
na dysku miejsca też full i wszystko na nic .

Drodzy koledzy i koleżanki pomóżcie .

#11 2015-05-18 09:32:03

Zbigniew
Gość

Odp: BŁĄÐ - Administracja -> Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika

Po kilku dniowej walce , zmienianiu parametrów itd itp
odpuściłem sobie ten komputer i postanowiłem przenieśc bazę danych i odpalić na innym kompie .

Tak się składa , ze komputery w firmie mam z pzretargu i są identyczne , oprogramowanie równiez , nawet miałem Płatnika postawionego tak do testowania na moim komputerze,
także wydarzenia przebiegały nastepująco :
na komputerze , na którym miałem zainstalowanego  Płatnika 9..F , zrobiłem Restore bazy danych z tamtego drugiego komputera  ,czyli tej orginalnej bazy danych .
Zaktualizwoałem do ver.10 , odpaliłem Płatnika , który zrobił konwersję bazy danych z
ver.9 do 10 i wszystko ładnie pięknie chodzi , wszystko się pobiera itd.

Co ciekawe jeszcze ,że wszystkie ustawienia , które poczyniłem wceśniej jesli chodzi o zmianę Właściowści bazy danych pod SQl-em ... 10 % ..unlimited.... itd   
wogóle jakby się nie zapisały i pobrał sobie dane poprzednie . Następnie gdy zobaczyłem wielkość bazy po konwersji  to miała ona prawie 36 GB !!!! po Shrinku wróciła do nie całe 3,9 GB .
Potem spróbowałem zrobić backup tej nowej bazy danych i utworzył mi się plik
nie tak jak zawsze xxxx.bak tylko xxxxx20150515 .dat hmmm..

No dobra ale teraz pójdźmy dalej .
Otóż teraz muszę to samo zrobić na tym drugim orginalnym komputerze ( nie obecnym - testowym) , na którym to będzie Pani XY siedziała i obsługiwała Płatnika .
Sytuacja jest taka sama , komputer , oprogramowanie i to samo praktycznie robię co tu .

Restore bazy nie robiłem , bo ona już tam jest ta orginalna .
Aktualizuje Płatnika do ver.10 , wszystko poszło , odpalam program i robi się konwersja,
wszystko ok, odpalam Aktualizacje komponentów i od razu zonk
nie może pobrać plików komponentów sad

Próbowałem nawet z pliku je wczytać i to samo -lipa !!!

Po konsultacjach telefonicznych pogrzebałem trochę jeszcze w uprawnieniach

1) C:\programfiles\asseco
2) c:\programdata\asseco
3) START -> Uruchom -> regedt32
HKEY_LOCAL_MACHINE ->SOFTWARE -> Wow6432NOTE -> ASSECO

i nie wiem czy to to miało wpływ czy nie , ale w sumie to miałem odinstalować Płatnika
i zainstalować zupełnie od nowa ,łącznie z Frameworkiem 4,5 i z tego co pamiętam
to jak sie uruchamiało instalkę to on pytał czy zainstalowac czy odinstalować
trzeba było zaznaczyc i dać DALEJ , więc myślę sobie uruchomie instalatora
i dam Odinstaluj .

Przed odpalniem najechałem na plik i prawym myszy daje - Uruchom jako Administrator
ku mojemu zdziwieniu nic się nie pokazało o Odinstalowaniu starej wersji
no to już kliknąłem , niech leci dalej sobie myśle . Zainstalował się , uruchomiłem Płatnika
z bazą nic kompletnie nie robił , odpaliłem Aktualizacje komponentów ,
wszystko poleciało , zainstalowało się i jest OK - ku mojemu zdziwieniu ,
bo liczyłem się z walką na przynajmniej jeszcze jeden dzień z tym Płatnikiem,
a tu miłe zaskoczenie - działa smile

Szybka odpowiedź

Wprowadź wiadomość i wyślij
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Stopka

Forum oparte na FluxBB