Forum Płatników

Szukaj

#1 2009-07-22 13:49:15

Pomocnik Platnika
Administrator Strony

Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Chciałbym rozpocząć trochę śmieszną, ale też trochę straszną dyskusję na temat infolinii prowadzonej przez Asseco Poland SA, czyli producenta Płatnika.

Niedawno Klient powiedział mi, że na infolinii usłyszał mniej więcej taki tekst:

"Jeśli chce Pan umieścić 3 bazy MSSQL na jednym serwerze to musi Pan udostępnić katalog z tymi trzema bazami danych dla wszystkich w sieci lokalnej."

No i o mało co Klient posłusznie nie zaczął udostępniać katalogów z plikami baz MSSQL dla wszystkich. Na szczęście najpierw zadzwonił do nas smile

Rozumiem, że praca na infolinii nie jest szczytem marzeń informatyków, jednak jakiś minimalny poziom merytoryczny dobrze by było zachować.
A jaka jest Wasza opinia? Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio dzwoniłem na oficjalną infolinię, może to tylko jednostkowy przypadek i generalnie jest dobrze?

Ostatnio edytowany przez Pomocnik Platnika (2009-07-22 13:53:29)

Offline

#2 2010-04-09 15:52:49

Drogi Panie!
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Drogi Panie!

W imieniu pracowników tejże infolinii zapewniam Pana, że cytat który został tu przytoczony nie padł z ust żadnego z konsultantów. Klienci, potrzebujący pomocy często mają problemy z podstawowymi funkcjami zarówno systemu operacyjnego (kopiuj/wklej), jak i programu Płatnik(odróżnienie Przekaz-ustawienia przekazu, a Przekaz elektroniczny) więc wątpliwą kwestią jest autentyczność wypowiedzi klienta. Zapewne powie Pan, iż nie każdy musi znać się na obsłudze komputera, jednak Myślimy, że osoba obejmująca stanowisko Księgowego, osoby od Kadr i Płac itp. zobowiązana jest do przynajmniej, powtarzam przynajmniej podstawowej znajomości obsługi PC. Mimo to rozstrzyganie kompetencji i uwarunkowania pracowników Pozostawiamy pracodawcom. Reasumując, zapraszamy na Infolinię programu PŁATNIK, ponieważ tylko doświadczając kontaktu z Nami będzie Pan mógł określić czy jesteśmy dla Płatników jednostką zbyteczną czy ewidentnie niezbędną.


Pozdrawiamy! Ekipa PŁATNIK!

#3 2010-04-14 12:54:46

Pomocnik Platnika
Administrator Strony

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Dziękuję bardzo za odpowiedź, bardzo się cieszę, że zaglądają Państwo na to forum smile
Absolutnie nie uważam, że infolinia Płatnika jest zbędna. Jest bardzo, bardzo potrzebna. Szanuję Państwa pracę, wiem, że przede wszystkim wymaga ona bardzo dużej cierpliwości i umiejętności tłumaczenia wszelkich rzeczy prostym językiem, czego większości informatyków bardzo brakuje.
Faktycznie też, jak widać od lipca zeszłego roku nikt nie dopisał swoich przemyśleń, czyli faktycznie może był to jednostkowy przypadek?
Zapraszam częstszych użytkowników infolinii do komentowania smile

Offline

#4 2011-06-24 07:11:09

jackx
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Witam
Dziś miałem wątpliwą przyjemność kontaktu z infolinią Programu Płatnik . Problem polegał na braku certyfikatu w magazynie. Uzyskałem informację od p. Rafała Wójcika iż muszę posiadać płytę instalacyjną PP i nic więcej nie może mi poradzić. Rozwiązanie problemu za pomocą google.pl zajęło ok 1 min, bez konieczności poszukiwania wspomnianej płyty. Ponownie zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem z przełożonym p. Rafała, po kilkudziesięciu sekundach odezwał się kolejny niezbyt miły osobnik który stwierdził że słyszał moją wcześniejszą rozmowę i p. Rafał mówił o płycie z instalką programu do obsługi cert. Po chwili rozmowy doszedł do wniosku że p. Rafał mówiąc mi o płycie miał NA MYŚLI tę płytę- hehe to są jaja miał na myśli.
Wnioskując po odpowiedzi na pierwszy post wnioskuję że wszystkie reklamacje dot. infolinii są załatwiane stwierdzeniem że "W imieniu pracowników tejże infolinii zapewniam Pana, że cytat który został tu przytoczony nie padł z ust żadnego z konsultantów" - BZDURA!!!! to niestety niektórzy z konsultatntów nie posiadają wiedzy nt. tego o czym mają informować a następnie wypierają sie wspomnianych słów.
Bardzo chciałbym uzyskać informację dot. nr tel do kogoś odpowiedzialnego za Konsultatnów infolinii 801446002.

#5 2012-01-26 13:12:14

ProxyUser
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Witam

Kontakt email'owy ze wsparciem programu też nie należy do łatwych.
Uzyskanie odpowiedzi na konkretne pytania jest wręcz niemożliwe, nie wiem tylko czy to wynik szkolenia czy też brak umiejętności czytania ze zrozumieniem tongue.

#6 2012-03-05 12:35:04

Ja
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Zgadzam się z ProxyUser, ostatnio mialam taki prblem mowie a co tam napisze, od 10.309godzina odebrania meila) do 14.00 czekałam na odpowiedz i dostalam ale wymijajaca, wkoncu google okazalo sie bardziej przydatne .

#7 2012-07-26 15:18:54

Łukasz O
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Witam!

Pchnięty potrzebą sprawdzenia kolejnego błędu w programie trafiłem na to forum. Rozwiązanie znalazłem pośrednie, ale nie o to chodzi w tym temacie.
Wielokrotnie korzystałem już z pomocy infolini czy skrzynki i zazwyczaj otrzymywałem skuteczną pomoc ( przeglądając to forum i oceniając styl wypowiedzi mogę tylko pozdrowić użytkownika ZUSKA- pani KArolino czy to Pani?) raz tylko sie trafiło, że Pani Danuta sobie nie poradziła i trochę namieszała, ale pozostali obsługujący- nie wiem czy mam szczęście czy jest jeszcze tylko 2 radzą sobie dobrze!
Pozdrawiam Łukasz O.

#8 2013-02-25 18:56:21

ana.
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

A ja często korzystam z infolinii ZUS oraz skrzynki infoplatnik @zus.pl i jestem bardzo zadowolona. Polecam konsultantów!

#9 2013-05-14 13:01:58

Krzysztof56_50
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Nie mogę wysłać zestawów do zus. Certyfikaty sprawdziłem i zaktualizowałem. Pojawia się komunikat ,że nie można nawiązać połączenia z serwerem. Wcześniej wszystko chodziło poprawnie. Internet chodzi normalnie.  Od czego zacząć szukanie błędu ? Czy może być po stronie zus ?
pozdrawiam

#10 2013-05-14 19:08:14

marlena
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Wina leży raczej po stronie Twoich ustawień w płatniku. Ale jakieś przeciążenie serwerów ZUS jest również możliwe. Radziłabym sprawdzić dostęp do Internetu przez Internet Explorer i ustawienia przekazu elektronicznego w płatniku- dokładnie nazwę certyfikatu ZUS (PE-2-ZUS-EWD obowiązujący). Od tego bym zaczęła...

#11 2014-01-08 18:49:03

klient
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

Ja osobiscie jestem zadowolony z obslugi i wsparcia ze strony konsultantow. Ludzie naprawde sie staraja! jedyne zastrzezenie mialbym do kolejek... szczegolnie w okresie rozliczeniowym sa kosmiczne.

#12 2014-02-09 16:34:27

KSIĘGOWY
Gość

Odp: Infolinia Płatnika - Ciekawostki

najpierw: jesteś 79 w kolejce czas oczekiwania ok. 1 godziny, 20minut........muzyka lecąca w czasie oczekiwania zgrana z powązek z 1 listopada .......a mina szefowej po otrzymaniu rachunku telefonicznego - bezcenna , oczy w biling telefoniczny i okrzyk powitalny na cześć infolinii ...a to skur...yny.......h....je......ku.......y, pe...ały ......

Szybka odpowiedź

Wprowadź wiadomość i wyślij
Czy jesteś człowiekiem?

Niestety musimy zabezpieczyć forum przed zaśmiecaniem przez roboty reklamowe.

Stopka

Forum oparte na FluxBB